کد خبر : 262732
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11:07
-

روایت باشگاه پالما از مصدومیت طیبی

روایت باشگاه پالما از مصدومیت طیبی

آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ ممکن است رقابت‌های دوره ۲۰۲۴ این مسابقات را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال مایورکا پالما شنبه شب در هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر اسپانیا، با نتیجه یک بر صفر مغلوب بارسلونا شد تا در جایگاه چهارم جدول لیگ LNFS جای بگیرد و شانس بالایی برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف داشته باشد.

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان که به همراه مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در تیم پالما به میدان می‌رود، در این دیدار مصدوم شده و وضعیت مبهمی برای جام ملت‌های آسیا دارد.

باشگاه مایورکا پالما درباره وضعیت طیبی نوشت: در نیمه اول، چیگینیا ضدحمله‌ای طراحی کرد و با رسیدن توپ به حسین طیبی، به حمله‌ای خطرناک تبدیل شد. این حمله با خبر بد مصدومیت طیبی از ناحیه ران پای راست دنبال شد.

با توجه به برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ خارج از فیفادی، مقامات کمیته فوتسال در حال رایزنی با مدیران باشگاه مایورکا پالما بودند تا رضایت آنها برای پیوستن سه لژیونر ایرانی قهرمان قاره اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را جلب کنند. مصدومیت طیبی اما ممکن است سبب غیبت قطعی کاپیتان تیم ملی ایران در رقابت‌های آسیایی باشد.

جام ملت‌های آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور تایلند برگزار می‌شود و ایران با تیم‌های کویت، افغانستان و بحرین همگروه است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.