کد خبر : 262811
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 12:22
-

شمسایی: می‌خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم/از حمایت‌های یک سال و نیم اخیر فدراسیون قدردانی می کنم

شمسایی: می‌خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم/از حمایت‌های یک سال و نیم اخیر فدراسیون قدردانی می کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: در حالی اردیبهشت ماه سال آینده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شویم که هدفمان رسیدن به عنوان نخست این رویداد است تا موجب شادی مردم شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال از اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان، اظهار کرد: پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فرصت استفاده کردم تا تغییرات در تیم را انجام دهم. ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش در اردو و جو فوق‌العاده‌ای که ایجاد کردند، باید از حمایت‌های یک سال و نیم اخیر فدراسیون نیز قدردانی کنم.

وی به نتایج درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا که به برد مقابل ژاپن منجر شد اشاره کرد و گفت: تیم ملی فوتبال نتایج درخشانی در این مسابقات کسب کرد. ژاپن را بعد از سال‌ها شکست دادیم و در نهایت در عین شایستگی جام را از دست دادیم. تیم فوتبال ساحلی کشورمان نیز به جایگاه سومی جهان که بسیار ارزشمند بود، رسید. باید مقابل وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بگویم هیچ چیز جز قهرمانی ما را راضی نخواهد کرد و امیدواریم ۹ اردیبهشت ماه بتوانیم قهرمانی تیم فوتسال کشورمان در آسیا را جشن بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: مجموعه فدراسیون فوتبال زحمات زیادی برای ما کشیده‌اند و اردوهای خود را پیش از ماه مبارک رمضان آغاز کردیم. در ترکیب تیم ملی حضور بازیکنانی از سه دهه(دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰)را داریم که نشان از تجربه و جوانی است. در تیم ملی پشتوانه سازی کردیم و امروز جوانان ۲۰ساله ما تجربه بازی بین‌المللی را دارند. ابتدا ما قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ۵ ماه بعد به جام‌جهانی خواهیم رفت که امیدوارم در این دو رویداد با دست پر برگردیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.