کد خبر : 262946
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 10:42
-

سه دیدار دوستانه پیش از جام ملت‌های آسیا/ آشنایی با حریفان تیم‌ملی در تورنمنت ویتنام

سه دیدار دوستانه پیش از جام ملت‌های آسیا/ آشنایی با حریفان تیم‌ملی در تورنمنت ویتنام

تیم‌ملی فوتسال مراکش، قهرمان آفریقا و تیم هشتم رنکینگ دنیا، نخستین حریف ایران در تورنمنت چهار جانبه ویتنام خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ایران پیش از آغاز جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، بامداد فردا جهت شرکت در تورنمنت ویتنام عازم این کشور خواهد شد و در اولین دیدار خود به مصاف تیم ملی فوتسال مراکش می‌رود. شیرهای اطلسی که بهترین تیم فوتسال آفریقا به شمار می‌روند و از آن‌ها به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای احتمالی جام جهانی ازبکستان یاد می‌کنند، چندی پیش به عنوان میزبان جام ملت‌های آفریقا نیز معرفی شدند و همانند تیم ملی فوتسال ایران برای قهرمانی در بزرگ‌ترین آوردگاه قاره آماده می‌شوند. اگرچه طبق ادعای رسانه‌های مراکشی، هیچام دگویگ سرمربی مراکش تصمیم گرفته که در این تورنمنت به ستاره‌های اصلی‌اش استراحت بدهد و به اصطلاح با تیم دوم خود راهی ویتنام شود. رویارویی با مراکش، بدون شک آزمون مناسبی برای وحید شمسایی برای انتخاب بازیکنان اصلی‌اش در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

تیم ملی فوتسال نیوزیلند، دیگر حریف ایران در این تورنمنت با مربیگری ماروین ایکینز قهرمان در جام ملت‌های فوتسال OFC شد و نماینده منطقه اقیانوسیه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان خواهد بود. سفیدپوشان برای اولین بار در تاریخ‌شان به جام جهانی صعود کرده‌اند. نیوزلند با ۱۶ بازیکن راهی ویتنام شده و چند نکته در لیست آن‌ها جلب نظر می‌کند.

دیلان مانیکوم با ۵۸ بازی ملی و ۳۴ گل، کاپیتان و بهترین بازیکن نیوزیلند بوده که شناخته‌شده‌ترین فوتسالیست این کشور خوانده می‌شود. همچنین ۸۰ درصد بازیکنان این کشور کمتر از ۲۰ بازی ملی در کارنامه دارند. جالب‌تر از همه این‌ها؛ آرت توئیگ، دنی توئیگ، و برای اولین بار، سم توئیگ (همگی بازیکنان تیم اوکلند سیتی اف سی)، سه برادری هستند که در تیم ملی نیوزلند به میدان می‌روند.

تیم ملی فوتسال ویتنام با رائول جوستوزی مربی مشهورش که قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۶ را با آرژانتین در کارنامه دارد، به عنوان میزبان این تورنمنت به مصاف ایران می‌روند. ویتنام در گروه یک جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند، چین و میانمار خواهد رفت و از شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی برخوردار است. تیم ملی فوتسال ویتنام در آخرین دیدار دوستانه‌اش با نتیجه چهار بر یک از میزبانش اروپایی‌اش مجارستان شکست خورده است و برای جلب رضایت تماشاگرانش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، به دنبال خودنمایی در تورنمنتی است که میزبانی‌اش را بر عهده دارد.

 

برنامه چهارجانبه فوتسال ویتنام به شرح ذیل است:

 

۹ فروردین

ایران – مراکش، ساعت ۱۰:۳۰

ویتنام – نیوزیلند، ساعت ۱۳:۳۰

 

۱۱ فروردین

ایران – نیوزیلند، ساعت ۱۰:۳۰

مراکش – ویتنام، ساعت ۱۳:۳۰

 

۱۲ فروردین

نیوزیلند – مراکش، ساعت ۱۰:۳۰

ایران – ویتنام، ساعت ۱۳:۳۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.