کد خبر : 262993
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 21:49
-

شمسایی: یک بازیکن نتوانست با تیم به ویتنام بیاید/خدا را شکر در مسیر خوبی هستیم

شمسایی: یک بازیکن نتوانست با تیم به ویتنام بیاید/خدا را شکر در مسیر خوبی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت تیم در ویتنام گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال کشورمان که جهت برگزاری تورنمنت ۴ جانبه ویتنام که قرار است با حضور تیمهای ملی ایران، ویتنام، نیوزیلند مراکش در شهر هوشی مینو ویتنام برگزار شود حضور دارد.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در ویتنام اظهار داشت: ما شب گذشته وارد ویتنام شدیم و اختلاف کشورمان با این کشور ۳.۵ ساعت از کشور ما جلوتر است.

خدا را شکر در اینجا همه چیز خوب است اما متاسفانه هنگام خروج از کشور مشکلی برای سجاد یوسف خواه پیش آمد و نتوانست تیم را همراهی کند و با ۱۳ نفر وارد شهر هوشی مینو ویتنام شدیم.

سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به خستگی بچه ها امروز یک تمرین سبک عرق گیری داشتیم و فردا هم قرار است در سالن اصلی تمرینی داشته باشیم و خود را آماده بازی با مراکش برای پس فردا می کنیم. خدا را شکر وضعیت اینجا خوب و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند.

شمسایی در مورد بازی با مراکش گفت: روز پنچ شنبه ۹ فرودین به وقت ایران ساعت ۲ در اولین بازی به مصاف مراکش خواهیم رفت این تیم با توجه به سرمایه گذاری که روی فوتسال داشته پیشرفت خوبی داشته است.امیدواریم اتفاقی روی ندهد و خدا را شکر در مسیر خوبی هستیم. آمدیم که قبل از رقابت‌های آسیایی ۳ بازی انجام دهیم و بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند را محک جدی بزنیم و بهترین‌ها را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.