کد خبر : 263090
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403 - 0:44
-

مدیرعامل مس سونگون: منتظر تصویب بودجه پیشنهادی فوتسال برای فصل آینده هستیم/ بازیکنان طراز اول داخلی و خارجی جذب می‌کنیم

مدیرعامل مس سونگون: منتظر تصویب بودجه پیشنهادی فوتسال برای فصل آینده هستیم/ بازیکنان طراز اول داخلی و خارجی جذب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: منتظر تصویب بودجه پیشنهادی برای تیم ‌فوتسال توسط کمیته ورزش صنایع ملی مس ایران برای فصل آتی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در  دیدار نوروزی و صمیمی اعضای باشگاه مس سونگون با دکتر ستوده‌نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، یاسر نجف‌زاده مدیر عامل این باشگاه گفت: کمیته فنی باشگاه با حضور معتمدین و متخصصین حوزه فوتسال طی جلسات متعددی، بودجه پیشنهادی و لیست بازیکنان درخواستی را به کمیته ورزش مس در تاریخ ۲۰ اسفند ارائه کرده و منتظر تعیین و تصویب از آن کمیته هستیم.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های متعددی قبل و بعد عید نیز صورت گرفته که این مهم(تصویب و ارائه بودجه) باید در روزهای آینده اتفاق بیافتد تا سریعا نسبت به انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی اقدام شود. هدف اصلی ما در فصل جدید قهرمانی در کنار شناسایی و پرورش استعدادهای بومی است.

نجف زاده افزود؛ در باشگاه مس سونگون در رشته فوتسال به جز قهرمانی، نمی‌توانیم هدف دیگری داشته‌باشیم. اما در حین طی کردن روند و مسیر ساختن تیم قهرمان باید به فکر پشتوانه‌سازی، شناسایی و پرورش استعدادهای آینده‌دار برای فوتسال مس هم باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون تصریح کرد: مذاکره با بازیکنان فصل گذشته که کارایی خوبی داشتند در اولویت است. 

نجف‌زاده در رابطه با جذب بازیکن توضیح داد که مذاکره با بازیکنان فصل گذشته تیم که موثر و کارآمد بودند، شروع شده اما در کنار این قضیه به دنبال جذب بازیکنان طراز اول شاغل در لیگ‌های داخلی و خارجی هستیم که انشالله بعد از تصویب بودجه پیشنهادی از طرف کمیته ورزش مس ایران اقدام به انعقاد قرارداد با بازیکنان این فصل خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.