کد خبر : 263122
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 10:14
-

کشاورز: یکی از خلوت‌ترین فصول نقل‌وانتقالاتی را خواهیم داشت/به‌طور حتم برای تکرار قهرمانی جلو می‌رویم

کشاورز: یکی از خلوت‌ترین فصول نقل‌وانتقالاتی را خواهیم داشت/به‌طور حتم برای تکرار قهرمانی جلو می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: سال جاری کمترین تغییرات ممکن را در تیم خواهیم داشت و نقل و انتقالات شلوغی نداریم. احتمالاً چند بازیکن جوان به ترکیب تیم ما اضافه می‌شوند، اما شاکله اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و تغییرات عمده‌ای نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در رابطه با جوان‌گرایی در تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: هدف ما در سال گذشته در اختیار داشتن یک تیم جوان خوب بود که فکر می‌کنم موفق به انجام این کار شدیم، جوانان خوبی به تیم ما پیوستند و در کنار رشد جوانان تیم به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کردیم که این موضوع برای من بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد تغییرات در تیم داشتیم، یکی از بزرگترین چالش‌های ما در مسیر قهرمانی تغییرات عمده‌ای بود که در تیم شاهد آن بودیم. بازیکنان بزرگی را از دست دادیم و جوانان را جایگزین آن‌ها کردیم؛ این یک چالش بزرگ برای ما بود که با کمک همکارانم در بخش فنی و تلاش‌های بازیکنان، توانستیم این چالش را با موفقیت پشت سر بگذاریم. تغییرات عمده و حضور جوانان به جای بازیکنان باتجربه بزرگترین چالش ما در این فصل بود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند بیان کرد: در ابتدا لطف خدا، در ادامه سخت‌کوشی بازیکنان و همدلی همه مجموعه گیتی‌پسند راز موفقیت ما بود. بازیکنان ما بسیار سخت‌کوش بودند، همچنین مسئولان باشگاه و همکاران بخش فنی همه متحد بودند، در نهایت می‌توان سخت‌کوشی و اتحاد را راز موفقیت گیتی‌پسند دانست.

وی عنوان کرد: سال جاری کمترین تغییرات ممکن را در تیم خواهیم داشت و نقل و انتقالات شلوغی نخواهیم داشت؛ احتمالاً چند بازیکن جوان به ترکیب تیم ما اضافه خواهند شد، اما شاکله اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و تغییرات عمده‌ای نخواهیم داشت تا یکی از خلوت‌ترین سال‌های نقل و انتقالاتی گیتی‌پسند را پشت سر بگذاریم.

کشاورز تشریح کرد: قهرمانی حس لذت‌بخشی است که با هیچ کلمه‌ای قابل توصیف نیست، بسیار لذت‌بخش است و در هر دو صورت لذت خاص خود را به همراه داشت؛ زمانی که بازیکن بودم قهرمان شدیم و اکنون هم که سرمربی هستم قهرمان لیگ برتر شدیم، هر کدام احساس مخصوص به خود را دارد که قابل وصف کردن نیست.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم. تیم ملی کشورمان را تیم خوبی می‌بینم زیرا که از لحاظ بازیکن، کادر فنی و حمایت‌های فدراسیون شرایط خوبی دارد. به آینده بسیار خوش‌بین هستم، هرچند که در آسیا کار سختی داریم، اما امیدوارم بتوانیم قهرمان آسیا شویم که دور از دسترس نیز نیست.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد: برای سال جاری به طور قطع قصد دفاع از عنوان قهرمانی را در رأس کار قرار خواهیم داد، اما قهرمانی سخت و تکرار قهرمانی بسیار سخت‌تر است، اما به‌طور حتم برای تکرار قهرمانی جلو می‌رویم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.