کد خبر : 263145
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:13
-

قطب فوتسال ایران در گیرودار پیچ و خم های تصویب بودجه/ مس بجبند

قطب فوتسال ایران در گیرودار پیچ و خم های تصویب بودجه/ مس بجبند

مس سونگون در گیرودار تصویب بودجه از مدعیان عقب افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که از روزهای پایانی سال گذشته که منتهی به اتمام فصل قبل لیگ برتر فوتسال بود چندین تیم تکاپو برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرده اند در این میان خبری از مس سونگون در فصل نقل و انتقالات نیست.

مس که در سال های اخیر قدرت بلامنازع فوتسال ایران بوده و همراه با گیتی پسند قهرمانی های فوتسال را درو کرده اند، فصل گذشته با اختلاف زیاد قافیه را به تیم اصفهانی باخت و انتظار می رفت برای فصل جدید با توپ پر وارد شود اما نه تنها خبری از جذب بازیکن جدید نیست بلکه ستاره های این تیم هم یک به یک با پیشنهادهای متعدد مالی روبرو هستند و در آستانه ترک این تیم همیشه مدعی.

نکته جالب توجه تلاش باشگاه برای حل این مشکلات است اما در حالی که تمامی تیم های تحت مجموعه شرکت مس بودجه مشخص خود را دریافت کرده اند هنوز بودجه تیم فوتسال باشگاه مس سونگون برای فصل بعد مشخص نشده و همین عامل کار را برای برنامه ریزی مدیریت باشگاه برای فصل بعد دشوار کرده است.

با توجه به مشخص نبودن بودجه باشگاه، صحبت با بازیکنان فصل قبل برای تمدید قرارداد و همچنین جذب مهره های مورد نظر حمید بی غم هنوز آغاز نشده است.

مس برای بازگشت به جمع مدعیان در فصل آتی لیگ برتر که از همین الان فصلی دشوار برای همه تیم ها پیش بینی می شود باید زودتر بودجه خود را مشخص کرده و وارد گود نقل و انتقالات شود وگرنه چه بسا نایب قهرمانی فصل گذشته این تیم نیز برای نارنجی پوشان دست یافتنی نباشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.