کد خبر : 263226
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 23:16
-

مدیرعامل فوتسال سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

از میان سه گزینه سرمربی را انتخاب کردیم/ سن‌ایچ پول مفت نمی‌دهد، با جوانان می‌آییم/ پارسال هم یک سوم بودجه خیلی‌ها تیم بستیم

از میان سه گزینه سرمربی را انتخاب کردیم/ سن‌ایچ پول مفت نمی‌دهد، با جوانان می‌آییم/ پارسال هم یک سوم بودجه خیلی‌ها تیم بستیم

مدیرعامل تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: ما برای امسال سه گزینه داشتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم با آقای صبوری ادامه بدهیم.

داوود باقری مدیرعامل سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: ما برای فصل جدید سه گزینه داشتیم و بررسی‌های همه جانبه‌ای نیز میان اصغری‌مقدم، حسین صبوری و یک مربی دیگر لیگ‌برتری انجام دادیم و در نهایت نیز تصمیم گرفتیم تا ضمن تشکر ویژه از زحمات آقای اصغری‌مقدم که واقعا زحمات زیادی برای ما کشید در نهایت سکان هدایت تیم را دست آقای صبوری بسپاریم.

او افزود: حسین صبوری گزینه ناآشنایی برای ما نبود و حتی سال گذشته نیز ایشان میان ما و آناصنعت قم که تیم زادگاهش بود در رودربایستی مانده بود که در نهایت تصمیم گرفت به قمی‌ها کمک کند.

مدیرعامل سن‌ایچ در خصوص فصل نقل و انتقالات امسال لیگ نیز متذکر شد: متاسفانه در ایران برخی قواعد نقل و انتقالات به دلیل ناطرازی میان منابع دریافتی بودجه از سوی برخی باشگاه‌ها رعایت نمی‌شود و همین باعث شده تا قیمت برخی بازیکنان به طور الکی بالا برود؛ بازیکنی که سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان قرارداد داشته امروز از ما دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومن طلب می‌کند! برخی فوتبال که در دنیا سیاسی است و یک صنعت هست را با فوتسالی که حق پخشی ندارد، تبلیغاتی ندارد و کلا از خاکش بازیکن می‌جوشد، اشتباه گرفته‌اند.

باقری ادامه داد: امسال با اعداد نجومی بسیاری از بازیکنان ما را دو هوایی کردند اما سیاست ما همان همیشگی است و حاضر نیستیم به هر قیمتی بازیکن را نگه داریم. پایه و اساس تیمداری سن‌ایچ، مسئولیت اجتماعی است. سن‌ایچ نیاز به تبلیغ ندارد و پول مفت هم در فوتسال خرج نمی‌کند. متاسفانه با بودجه‌های نجومی قیمت بازیکنان را بالا برده‌اند اما ما حاضریم با جوانان مان وارد لیگ شویم اما این کار را نکنیم. تبعات بالا بردن چند برابری ناگهانی قیمت بازیکنان را رشته فوتسال در آینده خواهد دید.

او با بیان این جمله که وقتی آسیایی برای باشگاه‎ها وجود ندارد تفاوتی میان تیم اول با پنجم نیست، گفت: خیلی وقت است که در ایران اولی با پنجمی لیگ عملا فرقی ندارد چون جام باشگاههای آسیایی وجود ندارد. در این شرایط برای ما همین رده‌هایی که تاکنون قرار گرفتیم قابل قبول هستند ولی با همین بودجه، حقوق کادر و بازیکنانی که در تیم ما هستند را رعایت می‌کنیم و تمام و کمال حقشان را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل فوتسال سن‌ایچ با اشاره به برند اقتصادی این شرکت متذکر شد: اگر قهرمانی در فوتسال برای ما یک هدف اصلی بود و فقط به واسطه قهرمانی برند ما دیده می‌شد، شک نکنید چندین و چند برابر هزینه می کردیم کما اینکه همین الان هم اگر بخشی اندکی از بودجه بازاریابی بیلبوردهای تبلیغاتی را صرف تیم بستن کنیم شرایط متفاوتی خواهیم داشت ولیکن هدف ما مسئولیت اجتماعی است که چند بازیکن را معرفی کنیم و فوتسال را رایگان در ساوه توسعه دهیم و در کنار آن هم تیمداری آبرومندانه‌ای داشته باشیم.

باقری لیگ آینده را نزدیک‌تر از سال گذشته میان تیم‌ها پیش‌بینی کرد و گفت: شاید یک تیم مثل گیتی‌پسند ۵۰سال یکبار بتواند مثل پارسال اینقدر زود قهرمان شود اما قطعا سال آینده لیگ نزدیکتری خواهیم داشت. ما سال گذشته با یک سوم بودجه خیلی از مدعیان تیم بستیم و هفته آخر چهارم شدیم و امسال هم همه عوامل باید دست به دست هم بدهیم تا عنوان ارزشمندی را تصاحب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.