کد خبر : 263175
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 18:31
-

مدیرعامل مقاومت تنکابن: حضور در لیگ یک با بضاعت لیگ۲ بلندپروازی بود/ امینی بماند، این‌بار صعود می‌کنیم

مدیرعامل مقاومت تنکابن: حضور در لیگ یک با بضاعت لیگ۲ بلندپروازی بود/ امینی بماند، این‌بار صعود می‌کنیم

حسن مهدوی گفت: حضور ما در لیگ یک با بضاعت لیگ دو نوعی بلندپروازی بود که به شکست منتج شد اما تجربیات فوق‌العاده‌ای داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسن مهدوی مدیرعامل مقاومت تنکابن پس از سقوط تیمش به لیگ دسته۲ گفت: ابتدا باید از کادر فنی و بازیکنان تیمم صمیمانه سپاسگزاری کنم، شرایط باشگاه مقاومت امسال بسیار بد بود، به نحوی که اگر کادر و بازیکنانمان تیم را رها می‌کردند و می‌رفتند هم حق داشتند اما چالشی را تجربه کردیم که فکرش را نکرده بودیم.

 

او با تقدیر از علی امینی سرمربی تیمش افزود: آقای امینی را با خواهش و به واسطه بومی بودن از لیگ‌برتر آوردیم و انصافا هم معرفت را در حق ما تمام کرد، شاید هر مربی‌ای با این همه مشکلات مالی و سخت افزاری، تیم را همان نیم فصل اول رها می‌کرد اما ایشان با همه سختی‌ها و مشکلات ماند و خودش را فدای بازیکنان بومی و باشگاه کرد.

 

مهدوی تاکید کرد: ما بک هفته مانده به اغاز لیگ یک امتیاز رکن‌آذین خاورمیانه مشهد را کرفتیم و به دلیل بدهی سنگین رکن‌آذین به کمیته تعیین وضعیت نتوانستیم از ۵ مهره تاثیرگذارمان در ۸۰ درصد بازی‌ها استفاده کنیم، منبعی هم نداشتیم که بدهی را پرداخت کنیم، که در نتیجه دست کادر فنی ما خالی شد والا سقوط حق ما نبود.

 

او افزود: در این دوره چهار ماهه در لیگ دسته اول علیرغم مشکلات عدیده مالی و پشتیبانی که منجر به سقوط تیم شد، باز هم فوتسال را در غرب مازندران زنده کردیم و هم تعدادی از استعدادهای ناب  ۱۷ تا ۲۰ساله بومی مازندران زیر نظر کادر فنی پرورش یافتند که آینده فوتسال مازندران و ایران خواهند شد. 

 

مدیرعامل مقاومت تنکابن خاطرنشان کرد: شرمسار مردم تنکابن هستیم همچنین قدردان زحمات کادر فنی و بازیکنان غیرتمندمان هستیم. بلندپروازی کردیم و نشد به هدفمان برسیم چون بضاعت تیمی ما در حد لیگ۲ بود و الان هم چنانچه بنا باشد در هر لیگی تیمداری کنیم از همین کادر و بازیکنان تقاضای همکاری خواهیم کرد و مطمئن هستم که این بار صعود می‌کنیم. کما اینکه برنامه‌ریزی های خوبی برای راه‌اندازی آکادمی داریم‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.