کد خبر : 263252
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 12:47
-

حسن‌زاده: تورنمنت ویتنام خیلی به ما کمک کرد/ پتانسیل فوتسال ایران بالاست

حسن‌زاده: تورنمنت ویتنام خیلی به ما کمک کرد/ پتانسیل فوتسال ایران بالاست

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت ویتنام خیلی به ما کمک کرد چرا که بدنسازی انجام داده بودیم و از شرایط بازی دور بودیم و سه بازی دوستانه در آن‌جا کمک کرد تا کادرفنی شناخت بیشتری نسبت به بچه‌ها پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی‌اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: دو سه روزی است که از تورنمنت تدارکاتی ویتنام برگشتیم. این تورنمنت خیلی به ما کمک کرد چرا که بدنسازی انجام داده بودیم و از شرایط بازی دور بودیم و سه بازی دوستانه در آن‌جا کمک کرد تا کادرفنی شناخت بیشتری نسبت به بچه‌ها پیدا کند.

وی افزود: امروز باز هم تمرینات خودمان را شروع کردیم. یک هفته تمرین می‌کنیم تا پرقدرت‌تر به جام ملت‌های آسیا برویم. این مسابقات اهمیت زیادی دارد چرا که انتخابی جام جهانی نیز به حساب می‌آید. همه تیم‌ها پرقدرت می آیند.

حسن‌زاده عنوان کرد: تیم‌های همگروه ما در جام ملت‌ها از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند که آنها زبانزد هستند. بیشتر بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند و کیفیت خوبی دارند. ما هم پرقدرت وارد مسابقات می‌شویم تا ان‌شاءالله ابتدا سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و بعد از آن هم قهرمان شویم. یک سال فوتسالی داریم و امیدوارم نتایج خوبی به دست بیاوریم. پتانسیل تیم ما بالاست و امیدوارم با نتایج خود دل مردم را شاد کنیم. از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند.

تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا با تیم‌های کویت، افغانستان و بحرین همگروه است. این رقابت‌ها از ۲۹ فروردین‌ماه در تایلند آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.