کد خبر : 263270
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 22:23
-

سنگ سفیدی: شمسایی به دنبال کسب بهترین نتیجه با تیم ملی فوتسال است

سنگ سفیدی: شمسایی به دنبال کسب بهترین نتیجه با تیم ملی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران بر تلاش بازیکنان تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در رقابت های جام ملت های آسیا تاکید کرد و گفت وحید شمسایی به دنبال کسب بهترین نتیجه در این بازی ها است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی که در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد به توضیح شرایط تیم در آستانه جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا پرداخت.

محمدرضا سنگ سفیدی گفت: از ۲۴ اسفند که اردوهای تیم ملی آغاز شد تمرینات بسیار سختی داشتیم و حضور در تورنمنت ویتنام کمک زیادی به ما کرد که بتوانیم نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم و برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کنند بتوانند در این مسابقات تمام تلاش خود را به کار بگیرند و از آنجا که این مسابقات انتخابی جام جهانی است همه تیم‌ها با تمام قدرت پا به این تورنمنت خواهند گذاشت. ما ایران هستیم و ایرانی باید همه جا اول باشد. هر کدام از این جوان‌ها که در تیم هستند می‌توانند یک تنه هر تیمی را تغییر دهند.

سنگ سفیدی در خصوص سرمربی تیم ملی هم گفت: کار با وحید شمسایی هم سخت و هم لذت بخش است. در تمرینات بسیار جدی هستند و در خارج تمرین هم با بازیکنان دوست است. برای کاری که انجام می‌دهد ارزش قائل است و سعی می‌کند بهترین نتیجه را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.