هیاتمدیره پشت تصمیم مدیرعامل پالایش نفت ایستاد/ جداوی: روزپیکر با قدرت کارش را در بندرعباس دنبال میکند

پس از حواشی انتخاب عباس روزپیکر بعنوان سرمربی تیم لیگبرتری فوتسال پالایش نفت بندرعباس، اعضای هیات مدیره از انتخاب خود حمایت قاطع کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسعود جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس گفت: عصر دیروز نشستی با حضور اعضای هیاتمدیره باشگاه پالایش نفت بندرعباس در خصوص اتفاقات پیش آمده نسبت به انتخاب سرمربی جدید تیم فوتسال مطرح شد که تمامی اعضای هیاتمدیره از عباس روزپیکر حمایت کردند تا این تیم در یک شرایط عالی به کار خود ادامه دهد.
مسعود جداوی با تاکید بر حفظ آرامش باشگاه اولویت اصلی او است، گفت: اولویت این مجموعه حمایت از ظرفیتهای بومی است که امیدواریم با همراهی هواداران عزیزمان، مسئولان دلسوز، پیشکسوتان و رسانهها بتوانیم در آرامش کامل تیمی را برای حضور پر قدرت جهت لیگبرتر فوتسال آماده کنیم.
وی جذب بازیکنان تاثیرگذار برای فصل جدید را از دیگر اولویتهای این باشگاه دانست و گفت: پس از دریافت لیست نهایی سرمربی، تمامی مهرهها را برای تیم فوتسال جذب خواهیم کرد تا هواداران هرمزگانی دغدغه این فصل از لیگبرتر فوتسال کشور را نداشته باشند.
مهندس جداوی با قدردانی از کادر فنی گذشته این تیم گفت: زحماتی برای فوتسال پالایش نفت بندرعباس در فصل گذشته انجام شده است که ثمره آن جایگاهی پنجمی لیگبرتر است و باید از تک تک افراد علی الخصوص هادی بزوال سرمربی پیشن این تیم قدردانی کرد.
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس در پایان از حمایت های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس برای حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای قدردانی کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰