کد خبر : 263357
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 8:40
-

اولادقباد: انتقام از ژاپن؟ ماییم که پرافتخارترین تیم آسیا هستیم!

اولادقباد: انتقام از ژاپن؟ ماییم که پرافتخارترین تیم آسیا هستیم!

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: بحث انتقام از ژاپن وجود ندارد چون ما ایران هستیم و پرافتخارترین تیم قاره.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،مسلم اولادقباد در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی فوتسال گفت: پس از گذشت ۲ سال از حضور وحید شمسایی شاهد هستیم که جوانگرایی نتیجه داده و تیم خوبی را شاهد هستیم. به طور کلی جوانگرایی نیازمند زمان است تا با توجه به برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه، بازیکنان تجربه کسب کنند.

وی افزود: در جام ملت‌های گذشته با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم. این جام ملت‌ها می تواند محک خوبی برای ما باشد و امیدوارم امسال جام قهرمانی را کسب کنیم.

ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص تاثیر تورنمنت دوستانه اخیر در ویتنام گفت: وقتی بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشید و بازیکنان در شرایط بازی قرار گیرند قطعا تجربه به کار می‌آید. مراکش تیم قدرتمندی است و به نظرم شکست با این شرایط، حاوی نکته خوبی است و می‌توانیم ضمن کسب تجربه، برای آینده آماده شویم.

اولادقباد در مورد انتقام از ژاپن توضیح داد: در حال حاضر بحث انتقام وجود ندارد. ما پرافتخارترین تیم آسیا هستیم. انتظار می‌رود همیشه قهرمان شویم. ما بر اثر یک اتفاق در فینال شکست خوردیم و امیدواریم امسال دیگر آن اتفاقات هم رخ ندهد.

وی در مورد غیبت طیبی عنوان کرد: طیبی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است و تجربیات زیادی دارد. او در دوره قبل آقای گل شد. بدون حضور او شاهد تغییرات خواهیم بود اما شک نکنید همه برای موفقیت می‌جنگیم.

لژیونر فوتبال ایران در مورد انتظارات از تیم ملی اظهار داشت: ما پرافتخارترین هستیم و با تیم دوم و سوم هم انتظار می‌رود قهرمان شویم. همه مردم توقع قهرمانی دارند اما باید بدانیم که همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و سرمربیان خارجی استخدام کرده‌اند تا بیشتر رشد کنند. جام ملت‌های آسیای سختی پیش روی‌مان است و امیدوارم نایب قهرمانی دوره قبل را با کسب یک قهرمانی جبران کنیم. 

مرد سال فوتسال آسیا در پایان گفت: مهم این نیست که شخص من جایزه را گرفت. مهم این است که یک ایرانی توانست این جایزه را کسب کند. تمام رویا و آرزوهای ما کسب چنین جوایزی است. هدف؟ قهرمانی در جام جهانی. رویایی و سخت اما هدف نهایی من است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.