کد خبر : 263388
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 21:39
-

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کویت؛

فسخ با ناظم‌الشریعه تایید شد/ حبیب: افت نتایج کویت باعث قطع همکاری شد

فسخ با ناظم‌الشریعه تایید شد/ حبیب: افت نتایج کویت باعث قطع همکاری شد

فدراسیون فوتبال کویت در بیانیه‌ای خبر از فسخ قرارداد ناظم‌الشریعه با توافق طرفین داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فدراسیون فوتبال کویت از فسخ قرارداد خود با سید ناظم‌الشریعه، مربی ایرانی تیم‌ملی فوتسال کویت با توافق دو طرف خبر داد. 

در این بیانیه ضمن اعلام رسمی خبر فوق آمده است: هیات‌رئیسه فدراسیون از کادر فنی در مدت همکاری با آبی‌پوشان کویت در مدت اخیر تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت روزافزون می‌کند. فدراسیون کویت تصمیم گرفت که وظیفه آموزش تیم فوتسال کویت را به مربی فعلی باشگاه کازما، دیوید مارین اسپانیایی، محول کند. 

 

در این خبر فدراسیون کویت آمده است: مارین در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم‌ملی را هدایت خواهد کرد که اکنون در اردوی آماده‌سازی فعلی در تایلند حضور دارد. مرحله فینال جام ملت‌های آسیا قرار است هفته آینده در بانکوک پایتخت این کشور آغاز شود. 

 

در ادامه مطلب علت انتخاب سرمربی جدید ذکر شده است: این مربی اسپانیایی تجربه در سطح باشگاهی دارد و پیش از این در سال‌های گذشته مربی چند باشگاه کویتی بوده است. 

 

صحبتهای حسین حبیب مدیر تیم‌های ملی فوتسال در ادامه این مطلب چنین آمده است: با تصمیم کمیته فنی، به دلیل افت نتایج آبی‌پوشان کویتی سرمربی تیم‌ملی از سمت خود کنار گذاشته شد. 

 

حبیب با تایید اینکه آمادگی آبی‌پوشان فوتسال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون پیش می‌رود، از ممارست و تعهد بازیکنان به تمرینات روزانه قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۵۳

این یعنى بدلیل نتایج ضعیف و دور از ذهن براى فوتسال کویت و جلوگیرى از آبرو ریزى در جام ملت خیلى محترمانه ناظم الشریعه اخرااااج شد والسلام!!!! دیگه بچه هم اینو میفهمه که فسخ در طرفه یعنى هر دو طرف فهمیدن اوضاع خراب هست و باید قطع همکارى کنند وگرنه دیگه نمیشه جمعش کرد!!!