کد خبر : 263504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 13:24
-

بمب شبانه گهر، مغز متفکر مس در سیرجان

بمب شبانه گهر، مغز متفکر مس در سیرجان

عزتی، ستاره مس سونگون در فصل‌های اخیر، با مدیران باشگاه گهرزمین سیرجان به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال به حساس‌ترین مقاطع خود رسیده است؛ باشگاه‌های مدعی با جیب‌های پر از پول سراغ نفرات لیست سرمربیانشان هستند و بازار ورودی و خروجی‌های بزرگ داغ است؛ همین چند ساعت پیش یک نقل و انتقال بزرگ در سیرجان نهایی شد و طی آن مرتضی عزتی با گهرزمین قرارداد بست.

عزتی که طی فصل‌های اخیر جزء بهترین‌های مس سونگون بود و با توجه به سبک بازی منحصربفردش در زمینه بازیسازی به مغز متفکر نارنجی پوشان معروف شده بود ساعتی پیش پس از مذاکره با مدیران گهرزمین برای پوشیدن پیراهن تیم فوتسال این باشگاه در فصل آینده به توافق رسید.

مرتضی عزتی روز گذشته برای مذاکره با مدیران مس سونگون به تبریز سفر کرد اما بعد از اینکه مدیران این باشگاه پیشنهاد قابل قبولی به او ارائه نکردند، ستاره نارنجی پوشان راهی سیرجان شده و با جدی‌ترین مشتری نقل و انتقالات این فصل خود یعنی گهر وارد مذاکره شد.

گهر زمین سیرجان فصل گذشته در دومین سال حضورش در لیگ برتر همه را شگفت‌زده کرد و در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاد. این تیم در هفته‌های پایانی مس سونگون را شکست داده و در آستانه گرفتن جای این تیم در رده دوم هم قرار داشت. آنها حالا قصد دارند با جذب ستاره‌های سرشناس‌تر در فصل جدی کاملا چهره یک مدعی را داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.