کد خبر : 263572
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 12:32
-

ماموریت بزرگ سالار

ماموریت بزرگ سالار

هر عصر و هر نسلی ستاره‌ها و قهرمانان خودش را دارد. این‌بار نوبت به چهره‌ شکوفا شده‌‌ای رسیده که قرار است پایه‌های فوتسال ایران را مستحکم‌تر سازد. شمسایی به او می‌گوید که «دوره‌ات تا آغاز شده».

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سالار آقاپور در قالب پدیده فوتسال آسیا و مرد سال فوتسال ایران به عنوان جوان‌ترین لژیونر ایرانی در بالاترین سطح باشگاهی دنیا به میدان رفت و هیبت ستاره‌ها را به خود گرفت‌. او با هنرنمایی‌هایش در فصول اخیر، سرانجام آغاز عصر جدیدی در فوتسال ایران را اعلام کرد. در روزهایی که بزرگان نسل طلایی یکی پس از دیگری کنار می‌رفتند، او پایش را جای پای آن‌ها گذاشت. دورانی که می‌گفتند اگر می‌خواهیم چیزی بر جای بماند، باید همه تغییرات را پذیرفت. وحید شمسایی برای به رخ کشیدن سیمای جدید تیم ملی فوتسال به آسیایی‌ها، سالارآقاپور را رو کرد و او در نخستین دوره حضورش در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی فوتسال، جایزه پدیده مسابقات را برای ایران به ارمغان آورد. هم تیم‌های سالار می‌گویند، او از ساده‌ترین بازیکنانی است که دیده‌اند، اما در زمین مسابقه چهره بی‌ترحمی که پشت آن معصومیت خفته است را برای گل زدن و درخشیدن بیدار می‌کند.

سالار آقاپور کیفیت بالایی دارد و همیشه برای پیشرفت تلاش کرده. سرعت وقایع او را که نشانی از سرعت دارد را در لحظه‌ای به فوتسال ایران معرفی کرد و حالا چشم همه دوستداران فوتسال را برای درخشش این بازیکن در جام ملت‌های آسیا معطوف کرده است.

این روزها نگارش از مصدومیت ستاره‌ها شدت گرفته، از حسین طیبی تا مسلم اولاد قباد که همه را از حضور کاپیتان تیم ملی در جام ملت‌ها ناامید کرده و انتظار بازگشت اولادقباد را می‌کشند. بدبینان‌ها فراموش کرده‌اند که تیم ملی جمعی از ستاره‌ها را گرد هم آورده. از باتجربه و پُرافتخار‌ترین‌ها تا جوانان و رویاپردازهایی که از دورانی گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی رسیده‌اند و هر کدام سرنوشت مسابقه‌ای تغییر می‌دهند.

 تیم ملی فوتسال، فوق ستاره‌های زیادی را در خود دیده که همیشه پرچم ایران را در آن بالا بالا‌ها تاب داده‌اند. تاریخی که ورق خورده و آینده‌ای که از راه می‌رسد، ستاره‌هایی خاموش می‌شوند و ستاره‌های دیگری عیان شده‌اند. به جرأت می‌توان گفت، وحید شمسایی نگرانی‌اش را به هیچ می‌گیرد و به چهره‌های جوانش دل می‌بندد و حالا در جام ملت‌های آسیا چشم‌ها در تورنمنتی که حسین طیبی به دلیل مصدومیت غایب است به ساق پاهای آقاپور دوخته شده و باید دید وقتی مسابقات تمام می‌شود، چه عملکردی به نامش ثبت شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید۱۶۰۸ جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

بااین بازیکنان قهرمانی سخت ولی دور ازدسترس نیست…پیشرفت فوتسال آسیاسرعت گرفته…