کد خبر : 263850
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 12:40
-

ورزشگاه خوش یمن، میزبان بازی های ایران! + عکس ها

ورزشگاه خوش یمن، میزبان بازی های ایران! + عکس ها

تیم ملی فوتسال ایران بازی های خود در مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا را در سالن هائومارک بانکوک تایلند برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران بازی های خود در مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا را در سالن هائومارک بانکوک تایلند برگزار می کند. این سالن ۸ هزار نفری سال ۱۹۶۶ تاسیس شده (۵۸ سال قدمت) و بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ برای جام‌جهانی ۲۰۱۲ تایلند بازسازی شد.

اسم قبلی استادیوم کیتکاچورن به یاد تانوم کیتکاچورن نخست وزیر سابق تایلند بود که برای بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ ساخته شده و ظرفیت ۱۵۰۰۰ نفری داشته ولی بعد از بازسازی ظرفیت آن به ۶۰۰۰ نفر کاهش پیدا کرد که تا ۸۰۰۰ نفر نیز قابل افزایش است.

تیم ایران روی هم رفته در این سالن ۱۳ بازی برگزار کرده که ۱۱ پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است. تنها شکست ایران در این سالن مقابل مراکش در بازی های بین قاره ای ۲۰۲۲ رقم خورد.

تساوی مقابل اسپانیا و پیروزی مقابل مراکش و پاناما در جام جهانی ۲۰۱۲ و شکست ژاپن در جام ملتهای آسیا ۲۰۰۸ از جمله بهترین نتایج ایران در این سالن هستند تا در کل سالنی خوش یمن برای تیم ملی فوتسال ایران باشد.

در ادامه عملکرد کلی ایران را در این سالن مشاهده کنید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.