کد خبر : 263982
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 22:21
-

شمسایی: در رقابت‌های آسیایی تایلند فقط یک هدف داریم شاد کردن دل مردم ایران

شمسایی: در رقابت‌های آسیایی تایلند فقط یک هدف داریم شاد کردن دل مردم ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:همه بازبکنان و کادر فنی هم قسم شدیم برای قهرمانی در آسیا و شاد کردن دل مردم ایران به میدان برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که جهت برگزاری رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۴ در تایلند حضور دارد، اظهار داشت: بعد از مسافت طولانی حدودا ۲۳ ساعته سرانجام به بانکوک تایلند رسیدیم و با توجه به سفر و خستگی راه می‌طلبید که یک تمرین عرق گیری داشته باشیم و اولین تمرین خود را در سالن اصلی که قرار است ۳ بازی اول را در آن انجام دهیم برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد بازیکنان مصدوم این تیم گفت: همانطور که اطلاع دارید مسلم اولاد قباد با مصدومیتی که داشت با کمک پزشکان آماده شد ولی امروز در کنار تیم نبود. البته با نظر پزشکان کارهای بدنی انجام داد. خدا را شکر همه بازیکنان خوب و سلامت هستند و ان‌شاءالله همه آماده برای بازی با افغانستان در روز پنج شنبه می شویم.

شمسایی همچنین در مورد تیم افغانستان گفت: افغانستان با دوست خوبم و همکارم مجید مرتضایی در این سالها پیشرفت خوبی داشته و بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته است. همه مربیان حاضر در تایلند از این تیم به نیکی یاد می کنند چون پیشرفت زیادی در این سالها داشته اما برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی می خواهیم بازی کنیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان باید بدانند برای رسیدن به هدفی که هم قسم شدیم که همان شاد کردن دل مردم و قهرمانی در آسیاست؛ جلوی هر حریفی بهترین باشند و با قدرت ظاهر شوند. تیم افغانستان نسبت به بازیهای کافا ۱۱ تغییر و نسبت به بازیهای مقدماتی ۹ تغییر داشته؛ البته تمام بازیهای این تیم را داریم آنالیز می کنیم آنها از اوایل فرودین در تایلند حضور دارند و بازیهای زیاد تدارکاتی در اینجا داشتند و این تیم برای ما قابل احترام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.