کد خبر : 263971
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 15:56
-

شمس: تیم‌ملی فوتسال ایران فراتر از سطح آسیاست/ افغانستان را راحت می‌بریم

شمس: تیم‌ملی فوتسال ایران فراتر از سطح آسیاست/ افغانستان را راحت می‌بریم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد فراتر از سطح آسیا هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس در مورد حضور ایران در بازیهای فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند و بازی با افغانستان اظهار داشت: آخرین بازی رسمی که با افغانستان داشتیم تیم امید کشورمان در کافا بوده که موفق شد ۵ بر یک این تیم را شکست دهد.

وی افزود: با اینکه افغانستان تیم خوبی است با مربی ایرانی مجید مرتضایی و کادر فنی‌اش که تاکنون نتایج خوبی هم بدست آوردند اما در مقابل ملی‌پوشان خوب کشورمان حرفی برای گفتن ندارند و قعطا به راحتی این تیم را شکست می‌دهیم و با یک استارت خوب بچه‌ها برای قهرمانی در آسیا می‌روند.

سرمربی سابق تیم‌ملی همچنین در مورد بازیکنان ملی‌پوش لژیونر گفت: متاسفانه حسین طیبی که مصدوم شده و سایر لژیونرها خدا را شکر به بازیها رسیدند. البته ما بازیکنان ملی‌پوش با تجربه سعید احمد عباسی، اصغر حسن‌زاده و … داریم که همگی در سطح بالا و فراتر از سطح آسیا هستند.

وی همچنین در مورد اینکه امسال برای اولین بار قرار است از کمک داور ویدئویی VAR در جام ملت‌های آسیا، تایلند استفاده شود، گفت: حرکت بسیار خوبی برای فوتسال است. خوشبختانه به دلیل برخورد زیاد در فوتسال زیاد می‌تواند به داور کمک کند و در صحنه‌های مشکوک داور به راحتی می‌تواند تصمیم درست بگیرد و من فکر می‌کنم VAR برای تیم ملی کشورمان که هجومی بازی می‌کنند خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

وی در ادامه گفت: تیم‌ملی کشورمان به نیمه نهایی به راحتی می‌رسد و من فکر می‌کنم‌ به احتمال زیاد در نیمه نهایی به ازبکستان بخوریم و انشاءالله بعد از شکست این تیم در دیدار پایانی به مصاف ژاپن برویم و بتوانیم جام را به کشور برگردانیم و در شهریور با حضوری قدرتمند در جام‌ جهانی ازبکستان حضور پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود جهانی چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

حرف های شمس درسته ایران تیم قوی دارد ولی سعیی کنید آروم باشید افغانستان تغیر کرده خیال بافی نکنید و فکر باختتون باشید