کد خبر : 264013
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 12:06
-

حل مشکل دائم شرق آسیابرای تیم ملی فوتسال/آخرین وضعیت مصدومان

حل مشکل دائم شرق آسیابرای تیم ملی فوتسال/آخرین وضعیت مصدومان

وضعیت یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال برای بازی در نخستین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا همچنان مبهم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (چهارشنبه – به وقت ایران) با دیدار تیم‌های ملی میانمار و ویتنام آغاز شده است.

ملی‌پوشان کشورمان که از ساعت ۱۲:۳۰ فردا به مصاف افغانستان می‌روند، روز گذشته به بانکوک رسیدند و در هتل «المروز» مستقر شدند، هتلی که بسیاری از تیم‌های حاضر در این جام مانند افغانستان و کویت در آن استقرار دارند.

مسئله غذا همیشه یکی از دغدغه‌های تیم‌های ملی اعزام شده به کشورهای شرق آسیا بوده است، اتفاقی که در سال ۲۰۱۸ برای ملی‌پوشان فوتسال در چین تایپه رخ داد و برای تیم ملی والیبال بانوان ایران در اوایل سال ۱۴۰۲ در تایلند تکرار شد. با توجه به اینکه مسافران مسلمان زیادی در هتل «المروز» اسکان دارند، اعضای تیم ملی فوتسال در هتل المروز با چالش تغذیه مواجه نیستند و غذای حلال برای آنها مهیا می‌شود.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد سالار آقاپور مشکلی برای بازی مقابل افغانستان ندارد و می‌تواند در این مسابقه به میدان برود. شرایط مسلم اولادقباد اما متفاوت است. ستاره ایرانی تیم مایورکا پالما که در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شده، هنوز زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی مشغول تمرین است تا در صورت صلاحدید مربیان، برابر شاگردان مجید مرتضایی بازی کند. البته با توجه به در پیش بودن بازی‌های مهم‌تر، ممکن است شمسایی به اولادقباد استراحت بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.