کد خبر : 264234
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 20:29
-

روز دوم جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴؛

از شکست دور از انتظار ژاپن تا کامبک کویت مقابل بحرین/ احتمال رویارویی ایران و ژاپن در دور حذفی!+ جدول‌ها

از شکست دور از انتظار ژاپن تا کامبک کویت مقابل بحرین/ احتمال رویارویی ایران و ژاپن در دور حذفی!+ جدول‌ها

روز دوم رقابت‌های جام ملتهای آسیا با نتایج جالب توجهی به پایان رسید که مهمترین آنها شکست ژاپن مقابل قرقیزستان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا که از روز گذشته به میزبانی تایلند آغاز شده با نتایج جالب توجهی در دومین روز همراه بود.

 

در دیدار اول امروز تاجیکستان به مصاف کره‌جنوبی رفت و توانست با ارائه یک بازی برتر با دو گل به پیروزی برسد و بر صدر جدول گروهC تکیه بزند.

در دیدار دوم تیم‌ملی فوتسال کشورمان برابر افغانستان قرار گرفت و در روزی که حریف افغان کوچکترین نشانی از یک تازه وارد به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا نداشت به پیروزی تقریبا نزدیکی رسید. تیم ملی افغانستان ماجراجویی جذابی برابر ایران داشت اما حریف تکنیک فردی بازیکنان ایران نشد تا در نهایت با شکست آبرومندانه سه بر یک کار خود را در این جام آغاز کند. در سمت دیگر میدان نیز تیم شمسایی که هدفی جز جبران مافات در آسیایی امسال ندارد کارش را با سه امتیاز شروع کرد تا رفته رفته آماده دیدارهای حساس‌تر خود در مرحله حذفی شود.

در یکی دیگر از دیدارهای امروز تیم ملی فوتسال ژاپن نخستین بازی خود در دور گروهی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا را مقابل قرقیزستان برگزار کرد.

این دیدار در حالی پایان یافت که قرقیزها با خلق شگفتی توانستند سه بر دو از سد ژاپن عبور کرده و یکی از شگفتی های دور نخست این رقابت ها را رقم زدند.

تیم‌ملی کویت دیگر همگروه کشورمان نیز که با شوک تغییر سرمربی کار خود را آغاز کرده به مصاف بحرین رفت و در حالی که بر روی یک ایستگاهی عقب افتاده بود، کامبک زد و با امتیاز مشابه ایران در رده دوم گروه D ایستاد.

با این نتایج به نظر می‌رسد که احتمال رویارویی ایران و ژاپن در دور بعدی کاملا محتمل خواهد بود چراکه قطعا ایران صدرنشین گروهش خواهد بود و آنطور که از شواهد پیداست ژاپن تیم دوم گروهش صعود خواهد کرد تا در این صورت حساس‌ترین بازی جام در دور بعد شکل بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.