کد خبر : 264456
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 20:18
-

روز چهارم جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴؛

از بازگشت قدرتمندانه ژاپن تا صعود دلهره‌آور تیم‌ملی ایران+ جدول‌ها

از بازگشت قدرتمندانه ژاپن تا صعود دلهره‌آور تیم‌ملی ایران+ جدول‌ها

روز چهارم جام ملت‌های آسیا با پیروزی ژاپن مقابل کره‌جنوبی همراه بود‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، چهارمین روز از جام ملت‌های آسیا با نتایج جالب توجهی در بانکوک به پایان رسید. در دیدار اول این رقابت‌ها قرقیزستان که در بازی اول خود موفق به شکست ژاپن شده بود برابر تاجیکستان به میدان رفت اما در این بازی تن به تساوی ۲ بر ۲ داد. قرقیزستان و تاجیکستان با ۴ امتیاز رتبه های اول و دوم گروه C را فعلا از آن خود کردند. 

 

در دیدار دوم افغانستان برابر کویت قرار گرفت که این بازی پر هیجان در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. تیم مجید مرتضایی که از عملکرد کویت شگفت‌زده شده بود در اواخر نیمه دوم شانس رسیدن به گل پیروزی را هم با پنج خطا شدن حریف داشت اما با توجه به دیدارهای روز آخر این گروه، جنبه احتیاط را در پیش گرفته و بدون ریسک بازی را با همین نتیجه به پایان رساند. 

 

در سومین دیوار ژاپن عصر امروز مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میدان رفت که با برتری پنج بر صفر ژاپنی‌ها همراه بود. ژاپن که در بازی نخست در کمال ناباوری از قرقیزستان شکست خورده بود نخستین برد خود در این جام را به دست آورد تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در مراحل بالای جام باشد.

ژاپن با این پیروزی در رده سوم گروه C قرار گرفت. قرقیزستان و تاجیکستان نیز با تساوی امروز چهار امتیازی شدند تا بالای سر سامورایی‌ها فعلا قرار بگیرند. 

در آخرین تیم‌ملی فوتسال کشورمان در دومین مرحله گروهی خود عصر امروز به مصاف بحرین حریف ناآشنای خود رفت که عملکرد این تیم بازیکنان و کادرفنی ایران را شگفت‌زده کرد. در نیمه اول این بازی برخلاف جریان بازی بحرین به گل اول رسید و لحظاتی پس از گل تساوی رفیعی‌پور توانست گل دومش را نیز کارد دروازه ایران کند. این تیم حتی شانس ایران را داشت که با زدن گل سوم از روی نقطه پنالتی دوم به رختکن برود که مسعود محمدی مانع از آن شد.

تیم شمسایی نیمه دوم را با توپ پر آغاز کرد و خیلی زود توسط مهدی کریمی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد اما این شروع یک رالی بود چون بحرینی‌ها در عین ناباوری پا به پای ایران جلو آمدند و حتی بازی را به تساوی سه بر سه نیز رساندند. تیم‌ملی ایران در روزی که همه را با عملکرد خود شگفت‌زده کرده بود، در ادامه بازی، گل چهارم را به ثمر رساند و بر روی پاورپلی حریفی که امیدوارانه برای تساوی می‌جنگید توانست به گل پنجم و پایانی خود نیز دست پیدا کند تا صعود خود را مسجل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

آقای کلین شیت که دراین بازی افتضاح بود و عملکردی غیر قابل باور دراین بازی داشت .

baran یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۳۹

به امید قهرمانی فوتسال ایران البته فوتسال ایران کلی تغییر کرده و آقای شمسایی هم در حد سرمربی گری نیست

ناشناس یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

تیم بدون تاتیک و واقعا شمسایی باعث پسرفت فوتسال شده

ناشناس یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

دلیل انتخاب شمسایی برای مربیگری تیم پرافتخار ایران چی بوده؟؟؟؟

ناشناس شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

افتضاح…تیم ملی هیچ برنامه ای نداشت… ۳تاگل از بحرین…. واقعا جای تاسف داره.

ناشناس یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

مشکل مربی تیم هست که هیچگونه تاکتیکی نداره و به تکنیک ناب بچه های ایران اومده مربیگری

زیبا شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

چند نکته: بازی ایران افغانستان صدمین بازی ایران در طول این ۱۷ دوره بوده از دوره اول تا به حال. نکته دوم امیدوارم تاجیکها ژاپن را با حداقل یک مساوی حذف کنند. تاجیک تیم بدی نیست. قرقیز در کشور خودش مقدماتی ۱۰-۲ به ایران باخت. بقیه تیمها قوی شدن ولی عملکرد دو بازی اخیر نشان میده تیم بی برنامه و ناهماهنگه. نکته بعد تقدیر. من و امیدوارم این حس بدم تعبیر نشه. حس میکنم این تقدیر باخت ژاپن به قرقیز و البته قرعه کشی تایلندی (که تا فینال تایلند به ایران و ژاپن نخوره) یجورایی سبب بدترین عملکرد تاریخ نشه. کلا حس بدی به این تیم شمسایی دارم. هیچ لذتی از این دو برد خفیف نبردم. همونجور که ناظم الشریعه هم بسیار تیمش بد و اعصاب خردکن بازی میکرد.

زیبا شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

در این عملکرد ضعیف کمیته فوتسال هم بی تقصیر نیست. اغلب تیمها بیش از یک هفته و افغانستان نزدیک یکماه در تایلند خیمه زدند و حداقل پنج بازی در این زمین و هوا و غذا انجام دادن ولی ایران دو شب مونده به زحمت اونجا رسید. قطعا این مسایل اثرگذاره. البته بهانه نیست ولی اثر خودشو گذاشته.

نادر شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

فوتسال ایران بیشتر تهوه آور شده تا دلهره آور !!!!ا
این وحید شمسایی چکار کرده با این تیم ملى که از پس تیم هاى درجه ٣ آسیا هم بر نمى آییم ؟!!
بخدا این نفرات بدون مربى بهتر از بودن شمسایی بازى مى کنند !!!
اگر مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور را از این تیم بگیریم دیگه هیچ چى نداره؟!!
تا دیر نشده فکرى بِه حال فوتسال مریض بکنید !!!!

احمد یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

شمسایی کل تجربیاتش رو خرج کرده و کفگیر ش به ته دیگ خورده
باید یک نفر کار بلد رو بجای شمسایی بیاورند.

رضا رها یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۸

مثل روز روشنه ایران با مربیگری آقای مو!!!!!در حال در جا زدنه!!!!آقای شمسایی چه اتفاقی باید بیفته که متوجه بشی بدرد تیم ملی نمیخوری،تیم ایرانو تبدیل به یک تیم بی برنامه،و درجه ۲کردی!آقای تاج حالیش نیست!!!!!خودت که حالیت هست!!!!ایران بد بازی می‌کنه!!!!!لطفاً برو!!!!!!

اشنا یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۸

ازبحرین ۳تابخوریدباازبکستان وژاپن تکایفتان مشخص است بعدش توجیه می کنیدجوانگرایی کردیم!بعدش گیرم رفتیدجام جهانی انجاهم ازقزاقستان می خورید!شایدازمقدماتی بالاهم نیاییدمشکلتان دانش فوتسال است تیم های دیگررشدکرده اندشرایط عوض شده اماشماعوض مشده ایدبااندیشه قدیمی مدیریت می کنید!

محمد دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

درسته

نوری زاده یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

بهتر ازشمسایی نداریم این تیم باشمسایی قهرمان است،،شک نکنید،،روحیه تیم رو خراب نکنید،،،غرور ملی یعنی شمسایی

ناشناس دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۵

شمسایی راه عطایی و قلعه نوعی داره پیش میبره، آبروریزی ایران فقط

ناشناس دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۶

نویسنده از کلمه شگفت زده زیاد استفاده کرده بود