کد خبر : 264417
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 19:21
-

روز چهارم جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴؛

تلنگر سنگین بحرین به تیم شمسایی/ سخت اما صعود کردیم

تلنگر سنگین بحرین به تیم شمسایی/ سخت اما صعود کردیم

تیم‌ملی فوتسال ایران مقابل بحرین به نتیجه ۵ بر ۳ دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار مرحله گروهی خود عصر امروز به مصاف بحرین حریف ناآشنای خود رفت که عملکرد این تیم بازیکنان و کادرفنی ایران را شگفت‌زده کرد.

وحید شمسایی در این بازی ترکیب ابتدایی خود را با حضور مسعود محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی، علی‌اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی به زمین فرستاد. 

در نیمه اول این بازی برخلاف جریان بازی بحرین به گل اول رسید و لحظاتی پس از گل تساوی رفیعی‌پور، بخرین توانست گل دومش را نیز وارد دروازه ایران کند. این تیم حتی شانس ایران را داشت که با زدن گل سوم از روی نقطه پنالتی دوم به رختکن برود که مسعود محمدی مانع از آن شد. 

تیم شمسایی نیمه دوم را با توپ پر آغاز کرد و خیلی زود توسط مهدی کریمی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد اما این شروع یک رالی بود چون بحرینی‌ها در عین ناباوری پا به پای ایران جلو آمدند و حتی بازی را به تساوی سه بر سه نیز رساندند. تیم‌ملی ایران در روزی که همه را با عملکرد بد خود شگفت‌زده کرده بود، در ادامه بازی، گل چهارم را به ثمر رساند و بر روی پاورپلی حریفی که امیدوارانه برای تساوی می‌جنگید توانست به گل پنجم و پایانی خود نیز دست پیدا کند تا صعود خود را مسجل کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

فوتسال ایران خیس عرق شد با این نمایش و این نتیجه.
۳ گل از بحرین ؟؟!!!!!
بحرین باید در دقایق آخر جلو ایران پاور پلی کنه واسه کسب تساوی؟؟!!!!
با این وضعیت دیگه باید خواب اون دوران رو ببینیم که جزو تیمای برتر دنیا بودیم. الان تیمایی مثل قزاقستان و مراکش و اسلوونی از ما زدن جلوتر متاسفانه

زیبا شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

مختصر و مفید : افتضاح و السلام. عربستان دوستانه ۷-۳ اینو برده بود. کل فوتسال بحرین از بین ۴۰ نفر بوده. جای تاسف داره. توصیه اگر خدای نکرده کسی گوشش بدهکاره: مقابل تیمهای ضعیف آسیایی خیلی راحت می تونیم پاورپلی کنیم حداقل ۱۰-۳ می بریم نه ۵-۳ . دروازه که اتوبانه حداقل گل بیشتری بزنید. به قول یک سرمربی برزیلی ما انقدر گل می زنیم که گل های خورده مون به چشم نیاد.تیمهای مثل این پاورپلی هم کنند برنامه ندارند و وقتو تلف می کنند. خسوس کاندلاس اینکارو میکرد. دوستان اهل ریسک نیستند. نه حتی در دوستانه. نه دروازه بان پاورپلی کن داریم نه حمله خلاق (به جز چهار پنج تا ستاره).

نادر شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

کسى از خواب بیدار خواهد شد که خواب باشه نه شمسایی و کادر فنى بى سوادش که خودشان را به خواب زده اند؟؟!!!
این آدم هاى مدعى حتى توان اداره بازى در مقابل بحرین هم نیستند !!!!!
تا دیر نشده باید شمسایی و باندش رو عوض کنند وگرنه در جام جهانى با این تیم ما کیسه گل میشویم و آبروریزى بزرگى در فوتسال اتفاق مى افتد !!!! با شمسایی فوتسال ما سیر قهقرایی طى مى کند !!
از دیدن این فوتسال بى کیفیت و خسته کننده فقط خجالت کشیدیم و خجااالت!!!