کد خبر : 264777
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 11:20
-

اختصاصی Fut5al ؛

گزارشی از ثانیه‌های پایانی ملتهب ژاپنی‌ها مقابل تاجیکستان+ تصاویر دیده نشده از عذرخواهی معروف چشم بادامی‌ها و اشک، حسرت و شادی

گزارشی از ثانیه‌های پایانی ملتهب ژاپنی‌ها مقابل تاجیکستان+ تصاویر دیده نشده از عذرخواهی معروف چشم بادامی‌ها و اشک، حسرت و شادی

ژاپن روی تلخ را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم های ژاپن و تاجیکستان یکی از بازی های دیدنی این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا بود.دیداری که گلاره ناظمی داور مطرح ایرانی نیز یکی از داوران آن بود.

تیم ژاپن که برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد محکوم به شکست دادن تاجیکستان بود در نیمه اول با یک گل از این تیم پیش افتاد اما در نیمه دوم تاجیکستان با زدن گل تساوی کار را برای این تیم سخت کرد.

هرچه زمان می گذشت کار برای ژاپنی ها دشوار تر می شد تا جایی که با پاورپلی در دقایق پایانی یورشی بی سابقه روی دروازه تاجیک ها آوردند اما دفاع جانانه این تیم مانع گلزنی آبی پوشان شرق آسیا شد. در حالی که در پاورپلی ژاپن، تاجیکستان یکبار توپ را به تیرک دروازه این تیم زد، اوچ بدشانسی چشم بادامی ها در ثانیه های پایانی رقم خورد که شوت محکم بازیکن این تیم به تیرک دروازه تاجیکستان برخورد کرد.

نکته عجیب توقف چندباره بازی در ۷ ثانیه پایانی بود به نحوی که با اعتراض کوگره سرمربی ژاپن در ۷ ثانیه پایانی سه بار وقت بازی با تکنولوژی کمک داور ویدئویی اصلاح شد و یک ثانیه یک ثانیه به ژاپنی ها زمان داده شد اما راه به جایی نبردند تا اشک و آه در اردوی ژاپن سر بگیرد.

این تیم پس از پایان بازی نیز به سنت دیگر تیم های ورزشی این کشور روی به تماشاگران بابت ناکامی رخ داده عذرخواهی کردند.

در حالی که بازی کنان ژاپن گریه کنان زمین مسابقه را ترک  می کردند تاجیک ها به هلهله و شادی پرداختند و صعودشان به عنوان صدرنشین برای اولین بار در تاریخ را جشن گرفتند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید۱۶۰۸ سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

جای ژاپن واقعا خالی شد…حریف قوی وسنتی که بازیها ی زیبایی می دیدیم…