کد خبر : 264940
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 22:22
-

پرتاب مردی که افغانستان را به آسمان پرتاب کرد (عکس)

پرتاب مردی که افغانستان را به آسمان پرتاب کرد (عکس)

پرتاب مدیر تیم‌ملی افغانستان روی دست بازیکنان، سوژه عکاسان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نصیر صداقت را در تیم‌ملی افغانستان به مترجم، تدارکات، مدیر مالی و پاداش، هماهنگ‌کننده اردو، رفیق، پایه بازی‌های جالب درون اردویی و کلا آچار فرانسه تیم می‌شناسند؛ مدیری بین‌المللی که به واسطه بیزنس دائما در حال تردد در آسیا و اروپا است اما هنگام حضور در اردوی افغانستان با رفاقتی دیدنی، یک آدم عادی کنار کادر و بازیکنانش است.

مدیری با خصوصیات اخلاقی ویژه که با وجود ناکامی تیمش در دوره قبلی کافا، پای مجید مرتضایی و تفکراتش ایستاد و با مدیریت حواشی گوناگون توانست نایب قهرمانی دوره اخیر کافا، صعود تاریخی به دور نهایی جام ملت‌های آسیا را رقم زده و با حمایت از جوانگرایی، رکورد تعداد بازی‌های تدارکاتی و تعداد روز اردوهای خارجی را برای تضمین موفقیت تیم‌ملی کشورش بشکند.

او در نهایت هم به هدف جدیدش که صعود تاریخی افغانستان به جمع هشت تیم اول آسیا بود رسید تا غرور و شادی فوق‌العاده‌ای را بواسطه موفقیت در فوتسال در تاریخ افغانستان رقم بزند تا حالا نگاه‌ها را به افغانستانی که در آستانه ماجراجویی جدیدی به نام حضور در جام‌جهانی قرار دارد، بیشتر خیره کند.

پس از اولین راهیابی افغانستان به دور نهایی آسیا، احداث کمپ تخصصی فوتسال برای افغانستان و … روز گذشته باز هم ترند اول ورزش افغانستان در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی این کشور، فوتسال ملی و تاریخ‌سازی مجدد بعد از برد دراماتیک مقابل بحرین در جام ملت‌های آسیا بود که شادی زائدالوصفی را از تایلند راهی افغانستان کرده بود.

بازیکنان این کشور نیز پس از کسب جواز حضور در یک چهارم، بعد تقسیم شادی با سرمربی به سراغ نصیر صداقت رفتند و او را به آسمان پرتاب کردند؛ مردی که کشور افغانستان را به آسمان پرتاب کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

harunsaeedi سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

درود به غیرت و شرفت هموطن خدا برایت خوب بخواهد که اینقدر برای پیشرفت افغانستان تلاش میکنی

سید سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

واقعا فوتسال ایران هم به مدیری مثله حاج نصر صداقت نیاز داره

سالاریان چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۴

مدیری تعهد مدار و مسئولیت پذیر که با ایمان ، غیرت و تلاشش قله های موفقیت و پیروزی را فتح کرد و امید و شادمانی را نثار ملت رنجدیده نمود