کد خبر : 265029
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:49
-

رقابت‌های جام ملتهای آسیا- 2024 تایلند ؛

فرصت‌سوزی افغانستان، عقوبت داشت/ تیم مرتضایی آخرین دقیقه اسیر تجربه تاجیک‌ها شد

فرصت‌سوزی افغانستان، عقوبت داشت/ تیم مرتضایی آخرین دقیقه اسیر تجربه تاجیک‌ها شد

تیم‌ملی فوتسال فوتسال افغانستان برابر تاجیکستان میلیمتری بازی را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان به دلیل آن که هر دو تیم اولین شانس خود را برای حضور در جام جهانی دنبال می کردند یک بازی حساس و پر استرس از آب درآمد که گلاره ناظمی و کوبل خارجی او را برای قضاوت به زحمت انداخت.

تیم مجید مرتضایی در نیمه اول این بازی بر روی یک گل به خودی دروازه‌اش گشوده شد اما در نیمه دوم موفق به جبران گل خورده در همان ابتدا شد اما باز با احتیاط کار را ادامه داد. افغان‌ها در این بازی در فاصله سه دقیقه مانده به پایان و با اخراج بازیکن تاجیکستان، شانس این را داشتند تا از یک بازیکن کمتر حریف برای زدن گل پیروزی بخش خود استفاده کنند اما تعلل زیاد آنها را از این مهم دور نگه داشت.

در وقت‌های اضافی هم افغانستان مقهور تجربه و البته عملکرد خوب دروازه‌بان تاجیکستان شد تا در نهایت با یک خطای غیرواجب از سوی بازیکن جوان افغانستان کار را به نقطه پنالتی دوم برای تاجیک‌ها کشانده و همان گل آخرین دقیقه بازی نیز حکم به صعود تاجیک‌ها و جواز صعود به جام جهانی برای این تیم بدهد.

با این نتیجه تیم مجید مرتضایی منتظر دیدار ازبکستان خواهد ماند تا در صورت صعود ازبکستان، شانس خود را برای کسب سهمیه در مرحله پلی‌آف دنبال کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.