کد خبر : 265150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 9:39
-

بی‌غم در گفتگو با Fut5al :

کار خوب شمسایی جا انداختن فعل بردن در تیم‌ملی است/ پا روی توپ گذاشتن ما زیبا نیست

کار خوب شمسایی جا انداختن فعل بردن در تیم‌ملی است/ پا روی توپ گذاشتن ما زیبا نیست

سرمربی مس سونگون ورزقان گفت: کار خوب وحید شمسایی در تیم‌ملی ایران همین جا انداختن فعل بردن در میان بازیکنان است.

حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: ابتدا به عنوان عضوی از خانواده فوتسال که قهرمانی تیم‌ملی در آسیا برایش مهم است و به آن افتخار خواهم کرد باید بگویم که از ته قلب آرزوی قهرمانی تیم‌ملی کشورمان را در آسیا دارم تا ما هم خوشحال شویم و انشاالله به این مهم دست پیدا کرده و برای مسابقات جام‌جهانی آماده شوند.

او با اشاره به عملکرد شمسایی در مسابقات آسیایی تایلند گفت: به اعتقاد من وحید شمسایی کاری که در تیم‌ملی به خوبی جا انداخته، فعل بردن در بین بازیکنان است و از آنجا که زمان بازی‌ و حتی مربیگری باشگاهی‌اش میل به پیروزی داشت و با تمام وجود بازی و مربیگری می‌کرد الان هم این حس را در میان بازیکنان پیاده کرده و می‌بینیم که آنها از اول تا آخر با تمام وجودشان بازی می‌کنند و تمام تلاش‌شان این است که برنده از زمین بیرون بروند.

بی‌غم که آخرین قهرمانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا را با مس سونگون کسب کرده است، متذکر شد: در مورد تاکتیک تیمی ایران چون نام بردن تک‌تک از میان بازیکن خوب نیست باید بگویم که به جز یک گروه از بازیکنان که به زمین می‌آیند و خیلی خوب و قشنگ پاس می‌دهند، حرکت می‌کنند و انصافا همه لذت می‌برند، برخی از زمان‌های بازی ما خیلی ساکن می‌شویم و واقعیتی که می‌بینیم فقط پایمان را روی توپ گذاشته و مصرانه دنبال تکنیک فردی هستیم.

او ادامه داد: این اعتقاد من است که سکون برای بازی پویای تیم‌ملی ما زیبا نیست و قطعا زمان پاس در حرکت و چرخش در زمین خیلی بهتر و قشنگ‌تر کار می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

خخخخ مگه تا امروز مربیان دیگه مى رفتند در آسیا و به بازیکنا میگفتند ببازید؟؟!!! این چه حرفیه ؟؟!! ما در آسیا بدون مربى با این بازیکنان درجه یک هم قهرمان هستیم و شما مطمئن باشید بازاختلاف همه رو میبریم و قهرمان میشویم مشکل اینجاست شمسایی و کادر بى دانش او هیچ برنامه اى براى بازى گروهى ندارند و تمام گل هاى ما از کار انفرادى بچه ها بدست مى آید با این روش در جام جهانى بِه هیچ کجا نمى رسیم !!!
در حال حاضر ایران ضعیف ترین کادر فنى را در آسیا دارد و این مشکل در جام جهانى آشکار خواهد شد