کد خبر : 265197
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 14:19
-

جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا - تایلند؛

افغانستان با شکست عراق دوباره متولد شد/ انگیزه تیم مرتضایی غیبت دو بازیکن را بی‌اثر کرد

افغانستان با شکست عراق دوباره متولد شد/ انگیزه تیم مرتضایی غیبت دو بازیکن را بی‌اثر کرد

تیم ملی فوتسال افعانستان با پیروزی مقابل عراق بار دیگر شانس صعود خود به جام جهانی را زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت و در روزی که گلر بازی گذشته خود و چپ پای اصلی اش را به دلیل مصدومیت بر روی نیمکتش نشانده بود، با انگیزه ظاهر شد و با پیروزی پنج بر سه راهی دور بعد شد.

تیم مجید مرتضایی با وجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتاد هرگز ناامید نشد و توانست با ارائه یک فوتسال زیبا خصوصا در نیمه اول در نتیجه فاصله ایجاد کرده و در نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد. عملکرد دروازه بان افغانستان در این بازی نیز یکی از نقاط عطف پیروزی و صعود این تیم بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار می شود که در نهایت تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

انشا ء الله افغانستان هم برنده شود