کد خبر : 265261
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 20:14
-

جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴ _ تایلند؛

سکته ناقص فوتسال ایران مقابل ازبکستان/ به خیر گذشت، تیم‌ملی در فینال حریف تایلند شد

سکته ناقص فوتسال ایران مقابل ازبکستان/ به خیر گذشت، تیم‌ملی در فینال حریف تایلند شد

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با پیروزی در ضربات پنالتی به سود تیم‌ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در آخرین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در تایلند، عصر امروز تیم‌ملی کشورمان با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی در سالن بانکوک آرنا، بانکوک برابر ازبکستان صف‌آرایی کرد. با شروع بازی تیم‌ملی ایران با پاس رو به جلوی سالار آقاپور و اشتباه مدافع ازبکستان به گل اول خود رسید. 

 

تیم ونانسیو لوپز اسپانیایی در ادامه بازی کار را در دست گرفت و توانست ابتدا بر روی یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی و سپس با یک تاکتیک و پاس به تیرک دوم ایران به گل دوم خود برسد. 

 

نیمه دوم بازی باز هم با گل بخودی بازیکنان ازبکستان شروع شد تا حساب کار مساوی شود. اما در ادامه دریافت کارت زرد دوم بازیکن ازبکستان و اخراج بازیکن آنها بهترین فرصت برای تیم‌ملی بود که به گل سوم رسیده و این مهم توسط بهروز عظیمی رخ داد تا بر روی پاس زیبای اصغر حسن‌زاده گلزنی کند. 

 

ازبکستان سختکوش باز هم دست از تلاش نکشید و بدون ترس از نام ایران توانست از اشتباهات محرز دفاعی ایران استفاده کرده و گل سوم و تساوی خود را هم وارد دروازه مسعود محمدی کند. 

 

این نتیجه تا پایان بازی و حتی پایان وقت‌های اضافی پابرجا ماند ضمن اینکه ایران با بدست آوردن یک پنالتی نقطه دوم نتوانست از فرصت خود استفاده کند تا کار به ضربات پنالتی برسد. 

 

در ضربات پنالتی شانس یار وحید شمسایی و تیم‌ملی ایران بود تا در نهایت با اختلاف ۶ بر ۵ تیم‌ملی کشورمان راهی فینال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳

جز ابراز تاسف حرف دیگری نیست. عدم هماهنگی ، عدم اشتیاق به گلزنی در تمام بازیها مشهود است. بسنده کردن به این بردهای زورکی (البته که این بازی مساوی ثبت می شود نه برد) و مخفی شدن پشت این حرف که همه پیشرفت کردن و دفاع مون همچنان اتوبانه. در حمله هم جوانان آینده دار ولی ناپخته و موقعیت خراب کنی داریم. باتجربه ها کمتر از حد انتظار. کف پوش هم باید کمیته بی لیاقت فوتسال حل کند نه اینکه هر دوره جنس عوض شد و کسی اعتراض نکند. شمسایی جمع کن بابا. به عنوان کسی که منتقد ناظم الشریعه بودم و به هیچ وجه سبک مربیگری شو دوست ندارم الان باید بگم صد رحمت به همون ناظم الشریعه. این قهرمانی (به فرض اینکه بدست بیاد) نه تنها لذت بخش نبود بلکه دون شان تیم ملی است. فقط ۲۱ گل زده و ۸ خورده. بدترین عملکرد هجومی در تمام ۱۷ دوره.

نام جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

جناب شمسایی درسته که ما بازی را بردیم ولی چند سوال داشتم؟!!!
چرا باید با ابن تیم ضعیف ازبکستان که هیچ برتری خاصی به ما نداشت کار به ضربات پنالتی بکشد ؟!!!
چرا برنامه ای جز کار انفرادی بچه ها ندارید؟!!! این را همه ی آسیا فهمیدن که ایران تاکتیک ندارد فقط دنبال کار انفرادی هست!!!
اگر ازبکستان ۲ کل به خودشان نمی زد الان ما بازی را باخته بودیم ؟!!! آن هم به تیمی که تا به حال در تاریخ فوتسال ما را نبرده بود؟؟!!!!
تایلند که از ازبکستان خیلی ضعیف تر هست ما راحت قهرمان آسیا خواهیم شد ولی اگر قرار هست در جام‌جهانی هم به همین صورت بازی کنید خواهشا تیم ملی را رها کن و اجازه بده یک مربی کار بلد و فنی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد تا در جام جهانی مضحکه خاص و عام نشویم !!!!!! تیم‌ ملی در طول این سه سال با کادر فنی شما فقط سیر نزولی داشته و معدل سنی تیم‌هم هیچ فرق محسوسی با جام‌جهانی گذشته نکرده!!؟؟؟؟

ناشناس جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

وحید آقا حالا بگو ، ازبکها چقدر پرو شدن که ما به زور اینها رو می‌بریم .

یک روزی برای سوم شدن در جهان اشک ریختم ، امروز برای بردن ازبکها در ضربات پنالتی

نادر جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

بابا این چه فوتسالی هست تیم ملی بازی میکنه ؟؟!!!
نه برنامه برای حمله داریم نه درست دفاع می‌کنیم نه اوت و کرنر میزنیم!!!!؟؟؟ منتخب جام رمضان لارستان می رفت بهتر بازی می‌کرد !!!؟؟؟
با این شمسایی تیم ملی خیلی ضعیف شده بهتره برای جام‌جهانی یک مربی درست و حسابی بیاورید که اینقدر حرص نخوریم!!؟؟؟
خدا وکیلی شمسایی انگار اومده شو لباس بین دونیمه لباساشو عوض میکنه دنبال موهاش هست!!!!
مربی باید روی بازی تمرکز کنه نه لباس ‌کفش و …..!!!!!!؟؟؟؟

خلیج فارس شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۵۱

این گونه شادی بچه‌های ما نشان از ضعف ماست نه قدرت ازبکستان. مربی درجه یک نیاز داریم

حسین شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

دقیقا همون راه والیبال رو داریم میرویم این اقای مربی اگر بعد از جام جهانی برکنار نشه دوره بعد به جام جهانی هم نمیرویم شانس اوردیم ژاپن بخاطر تقویم مسابقات چند بازیکن اصلی لژیونرش نبود وگرنه در یک چهارم ما رو حذف میکرد