کد خبر : 265286
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 23:58
-

لوپز: بازی خوبی انجام دادیم/ صعود ایران به فینال را تبریک می گویم

لوپز: بازی خوبی انجام دادیم/ صعود ایران به فینال را تبریک می گویم

خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم های ملی ایران و ازبکستان عصر امروز در نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا بمصاف هم رفتند که در وقت های قانونی به نتیجه ۳_۳ رضایت دادند. در وقت های اضافه گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا پنالتی ها تیم فینالیست را مشخص کند در ضربات پنالتی تیم ایران توانست با نتیجه ۵_۴ به پیروزی دست یابد و حریف تایلند در فینال شود.

خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: امروز ، دو تیم بسیار قوی با یکدیگر بازی کردند تا سرنوشت این مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شود.

وی تصریح کرد: در لحظاتی، ایران عملکرد قوی تری از خود نشان داد، به ویژه در وقت های اضافی بازی. در این شرایط، ما به خوبی دفاع کردیم.

وی ادامه داد: برنامه اولیه ما این بود که فشار زیادی به بازیکنان ایران در زمین خودش وارد کنیم و این کار را به ویژه در ابتدای بازی به خوبی انجام دادیم اما در پایان به دلیل خستگی بازیکنان، فضاهای زیادی را در نزدیکی محوطه جریمه به آنها دادیم و با این وجود توانستیم تلاش زیادی را هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

لوپز افزود: در این بازی ما عقب افتادیم، اما دوباره برگشتیم و در ضربات پنالتی بدشانس بودیم، صعود ایران به فینال جام ملتهای آسیا را تبریک میگویم.

سرمربی ازبکستان درباره بازی مقابل تاجیکستان در رده بندی گفت: هنوز زود است که درباره این دیدار صحبت کنیم. باید بازی با ایران را فراموش کنیم و برای مسابقه رده بندی آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهروز والا شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

پسرفت داشتیم تا پیشرفت آقای احمد عباسی اصلان خوب بازی نکردشمشایی بهتره به جای تیپ زدن اریش کردنش خودش به تیم فکر کنه

ایران پرست شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

تیم ایران از نظر دفاعی و تکنیکی خیلی داغونه،تیمها فقط از نام ایران میترسن که جلوی تیم یکم عقب میکشن،ولی با این بازی های افتضاح تیم ملی در این دوره،از دوره بعد هیچ تیمی از ایران ترس نداره،مطمئنم دوره بعد همون دور گروهی حذف میشه،یعنی تو لیگ ایران اصلا آدم تکنیکی پیدا نمیشد،اینها رو آوردن

ایرانی شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

تارشته بدست این دبنگ است این قافله تایه حشر لنگ است.با این شیوه بازی کردن بجایی نخواهیم رسید.مالیگ حرفه ای فوتسال داریم.هرسالنی درکشور بازیکن فوتسال داره پتانسیل هست اما مدیریت نیست.

ناشناس شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

فقط باید گفت افتضاح…

ناشناس شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

فقط باید گفت افتضاح و بدون تاکتیک و کوچکترین برنامه یا پلن دومی

ایران پرست شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

واقعا واسه این تیم ملی و نفراتش متاسفم،کل بازی رو نگاه کنید،حتی یک صحنه از دریبل و حرکات انفرادی از بچه ها نمیبینید،در عوضش اونها به راحتی دریبل میزدند و گل میزدند،گل های ایران هم دو تاش تصادفی بود،این تیم ملی با این سطح تکنیک افتضاحه

مجیدی شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

تا به حال تیم ملی فوتسال را اینقدر ضعیف ندیده بودم فدراسیون تاج باید فکری به حال فوتسال کنه آخه سرمربی قبلی که در فینال ۴ تا به ژاپن زد چه ایرادی داشت؟

فرید یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۳

مرغ همسایه غازه توپای که به تیر خورد رو با بازی زیبای تک تک بچه ها مقابل تیم خوب وفنی حریف همه رو باهم ببین وبعد فینالیست کیه چه ایرادی داره یکی از بهترین بازیکنا تبدیل به بهترین مربی بشه