کد خبر : 265408
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:03
-

امسال هم خبری از جام باشگاه های آسیا نیست/ موضع منفعلانه تاج در قبال فوتسال باشگاهی

امسال هم خبری از جام باشگاه های آسیا نیست/ موضع منفعلانه تاج در قبال فوتسال باشگاهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از پایان همه گیری کرونا، انتظار می رفت جام باشگاه های آسیا در فوتسال از سر گرفته شود اما در حالی که دو سال پیش امضای مهدی تاج رئیس ایرانی کمیته فوتسال آسیا پای برگه لغو همیشگی این رقابت ها جنجال به پا کرد، تاج و اصولی موضع دیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از پایان همه گیری کرونا، انتظار می رفت جام باشگاه های آسیا در فوتسال از سر گرفته شود اما در حالی که دو سال پیش امضای مهدی تاج رئیس ایرانی کمیته فوتسال آسیا پای برگه لغو همیشگی این رقابت ها جنجال به پا کرد، تاج و اصولی موضع دیگری داشتند و مدعی شدند این رقابت ها به صورت منطقه ای برگزار می شود.

در آن برهه تاج پای برگه ای را امضا کرد که برگزاری جام باشگاه های آسیا را از عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج و به مناطق مختلف فوتسال آسیا واگذار کرده بود و ابهام در مورد هزینه ها، نحوه برگزاری و رسمی بودن آن عملا باعث شد تا خبری از این رقابت ها نشود.

در آن برهه عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال به شدت نسبت به این اتفاق موضع گرفت و آن را لکه ننگی برای فوتسال دانست اما اصولی مدعی شد ترابیان از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشت اشتباهی داشته و این رقابت ها به زودی برگزار می شود اما نه تنها این رقابت ها برگزار نشد بلکه برنامه ای نیز برای از سر گرفتن آن وجود ندارد.

گرچه در تقویم ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سال ۲۰۲۴ این رقابتها گنجانده شده بود اما در تقویم تکمیلی زمانی برای برگزاری این رقابت ها در نظر گرفته نشد.

حالا هم در جریان برگزاری جام ملت های آسیا در تایلند، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد که در این تصمیماتی صحبتی در مورد برگزاری جام باشگاه های آسیا نشده ست.

این در حالی است که از یک سو برگزاری این رقابت می تواند ویترین افتحارات فدراسیون فوتبال و فوتسال ما را پرتر کرده و قهرمانی های متعددی را برای ما به ارمغان آورد و از سوی دیگر انگیزه بالایی برای تیم های باشگاه هایی به خصوص تیم هایی که با هزینه زیاد چرخ فوتسال را می گردانند است تا با حضور و  قهرمانی در این رقابت ها در آوردگاه های آسیایی هم مطرح شوند که عملا با این اتفاق تداوم رکود را شاهد خواهیم بود.

در این میان انفعال فدراسیون فوتبال و کمبته فوتسال در این قضیه تاسف برانگیز است. از سویی تماس با احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال برای شفاف سازی در مورد این اتفاق ننگین نیز بی پاسخ بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.