کد خبر : 265385
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:17
-

دلیل خشم عجیب مربی برجسته جهان بعد از شکست مقابل شمسایی

دلیل خشم عجیب مربی برجسته جهان بعد از شکست مقابل شمسایی

سرمربی تیم ازبکستان پس از بازی مقابل ایران به شدت عصبانی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، خوزه ایناسیو لوپز سرمربی تیم ازبکستان که با تیم ملی اسپانیا دو بار قهرمان اروپا، یک بار نایب قهرمان جهان و به عنوان مربی باشگاهی قهرمان اروپا، لالیگا، جام حذفی و … شده است، بعد از شکست تیمش مقابل ایران رفتار عجیبی از خود نشان داد. 

در حالیکه عکس‌های نشست خبری کنفرانس قبل از بازی نشان می‌دهد که خوزه ایناسیو لوپز و وحید شمسایی رابطه خوبی با هم دارند و سرمربی ایرانی حتی بسیار محترمانه از او به عنوان یک چهره شاخص در مربیگری فوتسال حهان یاد کرد، عصبانیت این سرمربی مشهور نشان از خشم او بعد از شکست مقابل همتای ایرانی‌اش داشت. 

لوپز که با کمک دستیارانش در این دیدار بارها به عملکرد داور بازی اعتراض کرده و از بازیکنانشان می‌خواستند برای نفسگیری و انداختن ریتم حملات ایران به مصدومیت تمارض کنند، امیدوار بود که بتواند مچ شمسایی را با ترفندهای مختلف بخواباند. موضوعی که رخ نداد و باعث اتفاقی متفاوت شد.

بعد از سوت پایان بازی و پیروزی ایران در ضربات پنالتی وقتی برخی از بازیکنان ازبکستان از ناکامی و عدم راهیابی به فینال در حال گریه کردن بودند، وحید شمسایی در رفتاری جوانمردانه به سمت آنها رفت و ضمن خسته نباشید به این بازیکنان حریف دلداری داد. 

اما لوپز که آشکارا از اینکه بار دیگر تدابیرش مقابل وحید شمسایی و کادر فنی او شکست خورده، به شدت ناراحت و عصبانی بود به سمت سرمربی ایران آمد و از او خواست این کار را نکند. شمسایی در این صحنه با آرامش پاسخ اعتراض غیرمعمول سرمربی مشهور جهان را داد و به سمت تماشاگران ایرانی حاضر در سالن رفت و از آنها به خاطر حمایت‌شان در طول مسابقه تشکر کرد. 

حذف تیم‌هایی چون ازبکستان با خوزه ایناسیو لوپز، ویتنام با دیه‌گو گیستوزی که با آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۱۶ شد، هم عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کرد، عربستان با آندرئو پلازا که با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد، کویت با کاکائو از برزیل و … نشان دهنده اهمیت کاری است که شمسایی و کادر فنی او متشکل از شهاب سفال‌منش، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی انجام دادند.

عکس ها: محسن داودی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.