کد خبر : 265641
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 22:31
-

پیام تبریک باشگاه سفیر گفتمان تهران به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال

پیام تبریک باشگاه سفیر گفتمان تهران به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال

باشگاه سفیر گفتمان تهران در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باشگاه سفیر گفتمان تهران در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

باشگاه سفیر گفتمان تهران تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر فوتسال ، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا را تبریک گفته و امیدوار است این قهرمانی که با درایت کادرفنی و بازیکنان تیم ملی و همراهی باشگاه های فوتسال به عنوان یکی از ارکان کلیدی پیشرفت فوتسال ایران رقم خورده منجر به درخشش در جام جهانی فوتسال شود.

باشگاه سفیر گفتمان تهران ضمن عرض خسته نباشید به تمامی اعضای تیم ملی که در رقم خوردن افتخاری دیگر نقش داشتند، مفتخر است اعلام کند ضمن داشتن یک سهمیه در تیم ملی بزرگسالان ، تنها باشگاه فوتسال ایران بود که از ابتدای مسابقات جام ملتهای آسیا سیاست حمایت از تیم ملی را در پیش گرفت و با شعار “باشگاه سفیر گفتمان تهران در کنار تیم ملی فوتسال تا قهرمانی آسیا ” خود را حامی تیم ملی دانست.

خوشبختانه این همراهی با قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا همراه شد و امیدواریم همه ارکان خانواده بزرگ فوتسال ایران در کنار هم قطار تیم ملی را به سمت موفقیت در جام جهانی حرکت دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.