کد خبر : 265544
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 16:12
-

فوتسال جام ملت‌های آسیا- تایلند 2024 ؛

یوزهای ایران جام قهرمانی را پس گرفتند

یوزهای ایران جام قهرمانی را پس گرفتند

تیم‌ملی فوتسال ایران با شکست تایلند به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسیده و این عنوان را بازپس گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ایران در دیدار فینال رقابتهای آسیایی تایلند، عصر امروز در سالن بزرگ بانکوک آره‌نا و در حضور مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با ارائه یک بازی برتر و با پیروزی ۴ بر یک بر جام قهرمانی آسیایی خود را بازپس گیرد.

در این بازی تیم وحید شمسایی خیلی زود توسط مهدی کریمی به گل اول خود رسید و در ادامه نیز با هنرنمایی مسلم اولادقباد و گلزنی سعید احمدعباسی به دومین گل خود دست پیدا کند. ایران در ادامه نیز بازی را با وجود حضور تماشاگران زیاد حریف کنترل کرد و توانست موقعیت‌های خوبی را نیز بدست بیاورد اما بدشانسی مانع از گلهای بیشتر در این نیمه شد.

در نیمه دوم این بازی گل اول تایلند ابتدا به ثمر رسید تا تیم‌ملی ایران دوباره به خودش آمده و توانست توسط علی‌اصغر حسن‌زاده به سومین گل خود دست پیدا کند تا همچنان با آرامش به کار خود ادامه بدهد. میگل اسپانیایی که شانسی برای تغییر نتیجه در بازی ۵ در برابر ۵ نمی‌دید از دقیقه ۳۲ روی به پاورپلی آورد تا شانس تایلند را برای بازگشت به بازی امتحان کند اما درخشش ادامه‌دار باقرمحمدی درون دروازه و دفاع خوب ایران نه تنها مانع از این کار شد بلکه باقر محمدی توانست با سیو یک توپ بلافاصله با ضربه دراپ دروازه خالی تایلند را باز کند و گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

تیم‌ملی ایران که در دوره قبل مسابقات مقابل ژاپن به نایب قهرمانی رسیده بود، در این دوره موفق شد جام سنتی قهرمانی آسیا را مجددا بازپس گیرد. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.