کد خبر : 265680
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:32
-

افضل :لیگ ما خروجی مناسب برای تیم ملی دارد/ کادرفنی تیم ملی خودش بیش از همه به نقاط ضعف واقف است

افضل :لیگ ما خروجی مناسب برای تیم ملی دارد/ کادرفنی تیم ملی خودش بیش از همه به نقاط ضعف واقف است

کارشناس فوتسال در خصوص قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،کارشناس فوتسال در خصوص قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی صحبت کرد.

علیرضا افضل  در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی اظهار داشت: تبریک می‌گویم این قهرمانی را هم به مردم ایران هم جامعه ورزش و فوتسال و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. به هر حال زحمتشان را کشیدند و نتیجه گرفتند. هرچند عملکرد تیم می‌توانست در برخی موارد بهتر باشد و نباید بگوییم چون قهرمان شدیم هیچ جای ایرادی وجود نداشته است. 

وی افزود: کادرفنی خودش بیش از همه به این نقاط ضعف واقف است و تلاش می‌کند برای جام جهانی آن را برطرف کند. سطح جام جهانی با مسابقات آسیایی به مراتب متفاوت است و باید با تیم کامل‌تری به این مسابقات برویم. ما پتانسیل این را داریم که در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرده و به مراحل بالا برسیم. 

کارشناس فوتسال در مورد روند جوانگرایی در تیم ملی هم توضیح داد: جوانگرایی در مقطعی صورت گرفت ولی بعد تعدادی از بازیکنان سابق دوباره به ترکیب برگشتند. این موارد سلیقه کادرفنی تیم ملی است ولی به نظرم این میانگین سنی با وجود اینکه کاهش پیدا کرده ولی بازهم برای جام جهانی جا دارد کمتر شود چرا که در آنجا نیاز به دوندگی بیشتری داریم و شاید برخی بازیکنان پا به سن گذاشته کم بیاورند. بازهم این سلیقه آقای شمسایی است.

وی در مورد توجه کادرفنی به مسابقات لیگ هم گفت: به نظرم لیگ ما خروجی مناسب برای تیم ملی دارد ولی سطح مسابقات لیگ ما هم جا دارد بهتر شود و بالاتر برود. باید مربیان دانش خود را افزایش داده و به بازیکنان منتقل کنند و در این زمینه فوتسال ما جای کار دارد. با این حال بازهم بازیکنان خوبی که به درد تیم ملی بخورند و جای دیده شدن دارند در لیگ ما وجود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.