کد خبر : 265749
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:29
-

اهمیت ستودنی وزیر ورزش و جوانان به تیم‌ملی فوتسال/ هاشمی شنبه‌شب رفت، بامداد دوشنبه برگشت!

اهمیت ستودنی وزیر ورزش و جوانان به تیم‌ملی فوتسال/ هاشمی شنبه‌شب رفت، بامداد دوشنبه برگشت!

وزیر ورزش و جوانان زحمت سفر پرمشقت ۳۶ساعته به بانکوک را برای اهمیت به فوتسال به جان خرید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حضور کیومرث هاشمی در کمپ تیم‌های ملی و مرکز پک برای دیدار با بازیکنان تیم‌ملی فوتسال ایران و حضور در کنار آنان در دیدار فینال آسیا، نشان از اهمیت ویژه وزیر ورزش و جوانان به تیم‌ملی فوتسال داشت، اقدامی خلاف عادت وزرای گذشته که تنها به ورزش‌های مدال آور و المیپکی اهمیت می‌دادند.

کیومرث هاشمی برای نشان دادن اهمیت تیم‌ملی فوتسال در سال جام‌جهانی، شنبه شب به همراه حسین شمس پیشکسوت فوتسال ایران و محسن معمتدکیا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان سوار هواپیما شد و پس از حدود ۱۰ساعت پرواز به بانکوک رسید. استراحت وزیر ورزش و جوانان تنها در صندلی پرواز بود چراکه او بلافاصله پس از پروتکل‌های تشریفاتی سفارت ایران، راهی سالن بانکوک آره‌نا شد و پس از اتمام بازی و صرف زمان شام کنار بازیکنان ایران به فرودگاه بانکوک برگشته و پس از ۱۰ ساعت پرواز مجدد صبح امروز دوشنبه نیز به تهران بازگشت.

وزیر ورزش و جوانان این خستگی وحشتناک را به جان خرید و در میان جلسات متعدد و رشته‌های زیاد ورزشی در آستانه المپیک پاریس، برای فوتسال غیرالمپیکی نیز کم نگذاشت تا گویای اهمیت ویژه او به تیمی باشد که چشم‌های زیادی در جام‌جهانی برای ارتقاء رتبه سومی ایران به شمسایی و یارانش دوخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.