کد خبر : 267056
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 11:27
-

دیدار با گربه سیاه یا مدافع عنوان قهرمانی در یک هشتم نهایی/برزیل منتظر ایران در یکچهارم نهایی

دیدار با گربه سیاه یا مدافع عنوان قهرمانی در یک هشتم نهایی/برزیل منتظر ایران در یکچهارم نهایی

شرایط ایران در مرحله بعدی جام جهانی دشوار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم جام جهانی فوتسال با تیم های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه شد.فرانسه از قدرت های تازه ظهور کرده فوتسال اروپا و جهان است که با وجود اولین حضور در جام جهانی، حریف آسانی برای شاگردان شمسایی نیست. ونزوئلا نیز از تیم های خوب قاره آمریکای جنوبی است که در دوره قبل با ۷ امتیاز و امتیاز برابر با قزاقستان به مرحله یکهشتم نهایی صعود کرد و این تیم در مرحله یکهشتم نهایی مغلوب مراکش شد.

در هر صورت انتظارات از ایران صعود به عنوان صدرنشین است. صعودی که مسیری سخت برای ایران را در پی خواهد داشت. در صورت صعود ایران به عنوان صدرنشین، تیم کشورمان با یکی از دو تیم پرتغال یا مراکش روبرو می شود.

یکی از این دو تیم به عنوان تیم دوم گروه پنجم حریف ایران خواهند شد. پرتغال قهرمان دوره قبل و مدافع عنوان قهرمانی است و مراکش نیز که در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده گربه سیاه ایران است و در سال های اخیر چندین بار تیم کشورمان را شکست داده است.

در صورت عبور از این پیچ دشوار، تیم کشورمان در مرحله یکچهارم نهایی نیز احتمالا با برزیل روبرو می شود. این تیم در صورت صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم و پیروزی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی خود، در مرحله یکچهارم نهایی احتمالا با ایران روبرو می شود که کار شاگردان شمسایی نیز در این مرحله دشوار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا دوشنبه , ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

نه در گروهی قرعه خوبی افتاد نه برای حذفی. ما حتی مقابل مراکشم مشکل داریم برزیل هم اگر برسیم شانس بسیار کمی داریم. خاصه اینکه برخلاف یکسری تیمها نه دروازه بان خوبی داریم که بتونه پاورپلی کنه نه در خود پاورپلی خوب هستیم در دفاعش هم در آسیایی بد نبودیم ولی در مقابل تیمهای خوب راحت می خوریم. مهمترین بازی یک چهارمه برای هر تیمی و ما بدترین یک چهارم را خوردیم. به جز برزیل و اسپانیا هر یک چهارمی خوب بود که قرعه به کام نیفتاد. کافا رقابت خوبی بود که شمسایی با تفکر غلطش قراره تیم ب رو بفرسته. خداروشکر دیگه دنبال دوستانه با برزیل هم نیست. الکی گنده اش میکنه. با همین پرتغال و یک تیم آفریقایی و هلند هم دوستانه بازی کنیم خوبه.