کد خبر : 267091
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 19:48
-

سرعت بخشی در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی بندرعباس با همراهی پالایش نفت و فولاد هرمزگان

سرعت بخشی در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی بندرعباس با همراهی پالایش نفت و فولاد هرمزگان

مدیران عامل دو باشگاه پالایش نفت بندرعباس و فولادهرمزگان برای افزایش تعاملات و همکاری‌ها در حوزه زیر ساخت ورزشی نشست مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، به دنبال افزایش سهمیه لیگ‌برتری فوتسال هرمزگان، مدیران عامل دو باشگاه پالایش نفت بندرعباس و فولاد هرمزگان برای افزایش تعاملات و همکاری‌ها در حوزه زیر ساخت ورزشی این استان نشست مشترکی را برگزار کردند. 

 

مهندس مسعود جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس در این نشست ضمن تاکید همکاری دو جانبه در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: لزوماً ورزش قهرمانی نیاز به نگاه حرفه‌ای مدیران دارد که امیدواریم در بعد زیر ساخت با حضور دو بنگاه اقتصادی پالایش نفت بندرعباس و فولاد هرمزگان در رشته‌های هدف، سرعت بخشی بیشتری صورت گیرد. 

 

در این نشست مدیرعامل باشگاه فولاد هرمزگان نیز گفت: ضرورت دارد در بحث توسعه زیرساخت‌ها و واکاوی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت وجود اینچنین جلساتی واجب و ضروری است. 

 

محمد کارگران افزود: با توجه به حضور تیم‌های فوتسال دو باشگاه در لیگ‌برتر کشور امیدواریم در سایه وفاق و همدلی و همکاری طرفین بتوانیم در جهت توسعه ورزش حرفه‌ای هرمزگان پیش برویم. 

 

گفتنی است فولاد هرمزگان اولین تجربه لیگ‌برتری خود را با صعود از لیگ یک فوتسال ایران در لیگ جدید، پیش‌رو خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.