کد خبر : 267174
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 8:49
-

در انتظار معجزه برای علی اسعدی

در انتظار معجزه برای علی اسعدی

بررسی آخرین وضعیت علی اسعدی، ستاره فوتسال مشهد نشان می‌دهد که فقط یک معجزه می‌تواند خنده را روی لبان خانواده فوتسال استان بنشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، همه چیز از ظهر پنجشنبه شروع شد تا غروب آخر هفته برای خانواده فوتسال استان از همیشه دل‌گیرتر باشد. علی پسر با انرژی و ورزشکار حرفه‌ای خانواده اسعدی، حالا روی تخت بیمارستان جوادالائمه (ع) خوابیده و برای باز کردن دوباره چشمانش تنها باید در انتظار یک معجزه بود.

ستاره فوتسال مشهد که فصل گذشته با پیراهن سن ایچ ساوه در لیگ برتر حاضر بود، بعد از پایان لیگ بصورت شخصی و زیر نظر مربی بدنساز مشغول تمرین بود تا آمادگی بدنی‌اش را برای فصل جدید حفظ کند. علی اسعدی که فوتسال حرفه‌ای را با تیم علم و ادب مشهد شروع کرده بود و در ادامه پیراهن چند تیم لیگ برتری را هم پوشیده بود، در چند مقطع بعنوان لژیونر در تیم‌های نفت الوسط عراق و هانگژوی چین هم توپ زده بود.

صبح پنجشنبه این بازیکن به همراه رحمان سارانی دیگر فوتسالیست مشهدی تمریناتشان را انجام می‌دهند و بعد از آن علی راهی خانه می‌شود تا عصر به استخر برود. ظهر پنجشنبه درد در سینه این بازیکن شروع می‌شود و همان موقع همسر این بازیکن با اورژانس مشهد تماس می‌گیرد. بعد از حضور تکنسین‌های اورژانس در خانه اسعدی، این بازیکن به بیمارستان ناظران منتقل می‌شود. علی با پا‌های خودش و در هوشیاری سوار آمبولانس می‌شود، اما نزدیک بیمارستان، دچار ایست قلبی می‌شود. تلاش پزشکان برای احیای علی به نتیجه می‌رسد، اما این بازیکن به کما می‌رود.

پدر علی اسعدی: به دنبال چند فوق تخصص هستیم

پدر علی اسعدی که از همان لحظات اولیه این اتفاق در کنار فرزندش حاضر بوده درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفت: بلافاصله بعد از اعلام ناراحتی و درد علی، همسر این بازیکن با اورژانس تماس گرفته و پیگیر وضعیتش بودیم. بعد از انتقال به بیمارستان ناظران و با تصمیم کادر پزشکی او را به بیمارستان جوادالائمه (ع) آوردیم تا باتوجه به تخصص پزشکان حاضر در این بیمارستان روند درمان را دنبال کنیم. متاسفانه سطح هوشیاری علی بسیار پایین است. دکتر متخصص کلیه، کبد، ریه و مغز و اعصاب پرونده را بررسی کرده‌اند و بازهم پیگیر هستیم تا سایر پزشکان هم بر بالین فرزندم حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: کلیه‌های علی فعلا از کار افتاده و او را دیالیز می‌کنند. برخی از پرستاران می‌گویند سطح آنزیم‌های کبدی او هم تغییر کرده و فعلا فقط امیدواریم تا روند درمان او به نتیجه برسد. علی پاره‌تن من است و برای بلند شدن دوباره‌اش همه کار می‌کنم. از لحاظ مالی برخی دوستان قول‌هایی را داده اند، اما در حال حاضر اولویت ما مسائل مالی نیست و بیشتر به دنبال این هستیم تا چند متخصص دیگر هم پرونده فرزندم را ببیند و او را معاینه کنند.

پدر این بازیکن در پایان گفت: از همه مردم می‌خواهم برای سلامتی پسرم دعا کنند تا یک بار دیگر چشمانش را باز کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید چهارشنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

خدا شفا بده ان شاءالله