خخخخخخخ از اول هم معلوم بود وحید شمسایی جرعت خط زدن سلطان مسعود محمدی رونداره و دوباره دعوتش میکنه چون قهرمانی آسیا رو تیم ملی مدیون محمدی هست وگرنه الان همتون توی خونه هاتون نشسته بودین
مسعود محمدی از امروز در تمرینات تیم ملی!

دروازهبان اصلی تیم ملی ایران مجددا بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسعود محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران که پس از اتفاقات ال کلاسیکو فوتسال در متنی احساسی در صفحه شخصی خود از تیم ملی خداحافظی کرده بود با چراغ سبز کادرفنی تیم ملی از امروز به جمع شاگردان وحید شمسایی اضافه می شود.
شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در مجله فوتبال گفت: قرار بود یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه شود و با ۷ مربی مذاکره کردیم، اما با هچیکدام به توافق نرسیدیم و همین کادر فنی تا پایان جام جهانی همراه تیم ملی فوتسال کشورمان خواهند بود.
سفال منش افزود: حسین طیبی به تمرینات تیم ملی فوتسال ملحق شده و مشکلی ندارد و مسعود محمدی به تمرینات تیم از امروز اضافه می شود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
مگه وحید شمسایی دیروز نمیگفت ما منت کسی مه رفته رونمیکشیم ؟؟!!!!
پس چرا امروز با منت کشی دعوتش کردید؟؟؟!!!
شمسایی فقط حرف میزنه ؟!!!
این تیم ملی نیست محله برو و بیا شده همه چیز تیم ملی بچه بازی شده
جمع بی تربیت ها جمع شد
وحید ، بهروز ، مسعود
،،،سه ساله نه فوتسال داریم نه اخلاق
البته محمد رضا سنگ فراموش نشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳