کد خبر : 272910
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 14:31
-

شمسایی:به هیچ چیز جز موفقیت ایران فکر نمی‌کنیم/با ۲ بازی تدارکاتی به جام جهانی می رویم

شمسایی:به هیچ چیز جز موفقیت ایران فکر نمی‌کنیم/با ۲ بازی تدارکاتی به جام جهانی می رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از سایر تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی ازبکستان عقب هستیم اما برای موفقیت تیم ملی به جام جهانی می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را آماده رقابت‌های فوتسال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان آماده می کند روز گذشته آخرین تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی برگزار کرد و امروز تهران را مقصد زیارت امام رضا (ع) ترک و بعداز ظهر این استان را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک می‌کند.
وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بعد از ۲ سال از حضورم در تیم ملی ما آماده ایم برای حضور در مهمترین رویداد این رشته که جام جهانی است شرکت کنیم این‌ مسابقات هر ۴ سال یکبار برگزار می شد؛ اما اینبار ۲ ساله شد. من،کادرفنی و بازیکنان برای موفقیت تیم ملی تمام تلاش خود را می کنیم تا دل مردم ایران شاد کنیم. معیادگاه جهانی معیادگاه بزرگ و سختی است اگر بخواهیم برگردیم به گذشته که چه اتفاقاتی افتاده و چه کم کاستی داشتیم دیگه نه می توانیم درستش کنیم و شاید از نظر روحی هم تاثیر گذار باشد.

به هیچ چیز جز موفقیت ایران فکر نمی‌کنیم

وی افزود: از ۲۸ شهریور که وارد آخرین اردو شدیم همه بازیکنان و کادر فنی هم قسم شدیم برای میهن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم قدم کوچکی برای مردم لایق و شایسته ایران برداریم و خوشحالیم که تلاش برای آنها انجام می دهیم.واقعیت این است در این مسابقات به هیچ چیز جز موفقیت و بالا بردن پرچم کشورمان فکر نمی‌کنیم. با توجه به همه کاستی‌ها و کمبودها که داشتیم اما باید بگویم بضاعت ما همین است.کشور در تحریم است و در این تحریم‌ها تلاش خود را می‌کنیم. چه فدراسیون فوتبال و چه کمیته فوتسال و… در این شرایط سخت باید همه پشت هم باشیم. مثل جنگ ۸ ساله دفاع مقدس که همه مردم و مسوولین با هم همدل بودند.
 

بیماری تاج در بدترین زمان رخ داد

شمسایی ادامه داد: متاسفانه بیماری مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در بدترین موقع برای ما اتفاق افتاد.حضور وی در کنار تیم امید بخش بود. او در مسابقات آسیایی با توجه به سمتشان به عنوان رئیس کمیته فوتسال آسیا چندین بار در کنار تیم بودند.بعضی از وقتها حضور بعضی از آدمها می تواند کمبودها را جبران کند در کل ریاست فدراسیون پشتوانه و انرژی مثبتی برای تیم بود اما متاسفانه در بدترین شرایط بیمار شدند. انشاالله وی زودتر سلامتی خود را بدست آورد.

با ۲ بازی تدارکاتی به جام جهانی می رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: خوب یا بد دیگر فردا بعد ظهر داریم ایران را به مقصد ازبکستان ترک می کنیم. خانواده فوتسال لایق بهترینها هستند.تمام تلاش خود را به اندازه بضاعت خود کردیم. فدراسیون فوتبال، اصولی ریاست کمیته فوتسال، کریمیان سرپرست تیم ملی،باشگاهها و همه عوامل اجرایی تمام زحمت خود را کشیدند و ما هم تلاش خود را کردیم ولی اندازه ما قابل مقایسه با سایر کشورها و رقبا نبوده است. با یک سرچ در اینترنت متوجه می شوید که ما با ۲ بازی به جام جهانی می رویم و سایر رقبا بیش از ۵ بازی البته قرار است یک بازی هم با تایلند در ازبکستان داشته باشیم اما می دانید ۲ روز قبل از مسابقه نمی تواند کمک چندانی به ما کند. و احتمال مصدومیت و یا هر اتفاقی شاید برای بازیکنان باشد.همین الان هم مسلم اولاد قباد مصدوم است و چند روز است برایش این مصدومیت به وجود آمده است. چند بازیکن ۵۰ درصد داریم که مصدوم هستند اما انشالله تا روز بازی به شرایط خوبشون بر می گردند.
 
 

عقب هستیم اما برای موفقیت به جام جهانی می رویم

شمسایی افزود: اگر پیگیر اخبار جام جهانی باشیم تیم ما خیلی عقب‌تر است اما ما ایرانیم و گله گذاری نمی کنیم. فقط برای موفقیت به جام جهانی می‌رویم. باز هم تکرار می کنم با تمام احترام به مربیان لیگ و اساتید بزرگترها ما را به عنوان شاگرد و عضو کوچکی از خانواده فوتسال دعا کنند. برای من نه؛ برای تیم و کشور. سعی کنیم در این مدت مسابقات همه با هم و انرژی مثبت به یکدیگر دهیم و هر کسی هم هر پیشنهادی دارد با دیده منت قبول می‌کنیم.

دنیامالی باید نگاهش به تمام رشته‌ها باشد

وی درباره حضور وزیر در اردو تیم ملی گفت:  آقای دنیامالی وزیر ورزش دنیا در اردوی ما حاضر شدند. در دوره قبل هم آقای کیومرث هاشمی آمدند که بسیار برای تیم ملی مفید بودند.دنیا مالی خودش کاملا ورزشی و ریاست قایقرانی را بر عهده داشته است و توقع از وزیر می‌رود به جهت دلگرمی حمایت کنند.ایشان به عنوان رئیس ورزش باید نگاهش به کل رشته باشد. برمیگردم به کمی عقبتر خدا رحمت کند شهید رئیسی را حرف خوبی در توزیع جوایز ورزشکاران زدند. هر آنچه برای ورزش هزینه شود این سودهی است. سودهی هم به خاطر اینکه وقتی مقامی در عرصه های بین المللی به وجود می آید دل مردم شاد می شود. همین یکماه مسابقات المپیک و پارالمپیک که برگزار شد، دیدید که با هر مدالی که کسب شد چقدر مردم خوشحال شدند. موضوع دیگر اینکه وقتی مقام معظم رهبری تیم فوتسال را انفرادی دعوت می کند باید بدانیم این ورزش در چه جایگاهی قرار دارد و همه باید تلاش کنیم. انشالله وزیر ورزش با دست پر به همه رشته به خصوص فوتسال نگاه کند. در همین جا آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال دارم آنها قرار است در مقدماتی به مصاف امارات بروند و یا تیم جوانان و.. همه ما در یک خانواده هستیم و فرقی ندارد در کجا،هدف شاد کردن دل مردم ایران و بالابردن پرچم کشورمان است.
 

مردم مثل همیشه به ما انرژی مثبت بدهند

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم ایران درخواست دارم که ما را دعا کنند. این شاگردان را بنده نوازی کنند و انرژی مثبت به تیم دهند. من هم از طرف تیم قول می دهم که هر چیزی در توان داریم بدون هیچ کم و کاستی دریغ نکنیم و انشاالله علی ابن موسی الرضا علیه السلام نگاه ویژه ای به ما داشته باشند. انشاالله خدا نگاهمان کند و هیچ چیز بدون اراده حق تعالی رقم نمی خورد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود سه شنبه , ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

شمسایی تو ٣ سال هست که سرمربى تیم ملى شدى چرا دو سال؟؟!! ظاهرا دچار آلزایمر هم شدى؟!!در ضمن چند سوال دارم؟؟
اول تو خودت گفتى ۶ هفته لیگ برتر انجام بشود و اصرار هم کردىحتما ۶ هفته باشد خوب مگر در ٢٠ روز باقى مانده تا جام جهانى چند بازى مى شود انجام داد؟؟!!!
وقتى بازى با کرواسى رو سفال منش جور کرد باید هم کنسل بشود!!!
سوم اگر بازى تایلند بدرد نمیخوره چرا میخواهید بازى کنید؟!!!
اصلا مدل حرف زدن تو نشان از بى برنامه بودن کادر فنى و سردر گلى و ترس از باخت و حذف شدن از مرحله گروهى و آبروریزى در فوتسال هست ؟!! وقتى بجاى تمرکز روى لیگ و تمرینات تیم دنبال خاله شادونه و ستاره ساز و غیره باشى نزدیک جام جهانى سر گیجم میگیرى و دنبال مقصر میگردى تا باخت ها تو بندازى گردن اون !!!!!

نام سه شنبه , ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

شمسایی خودت هم میدونى هم خودت و کادر فنى بو سوادت در حد تیم ملى نبودید و ٢٠ سال تیم ملى رو بِه عقب بردید حالا هم بیخود بهانه نیار در بهترین قرعه تاریخ فوتسال قرار داریم و ضعیف ترین تیم ها همگى ما هستند و باید راحت تا نیمه نهایی صعود کنیم و گرنه بدون مربى هم تا ٨ تیم دنیا صعود میکنیم با این قرعه خوب که داریم

نادر سه شنبه , ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

شمسایی سجاد یوسف خواه با ٢٩ سال سن بردى جام جهانى و على اکرمى رو با ٢٣ سال سن و با این همه تکتیک خط زدى بعد هم شعار عوام قریبانه جوانگرایی رو بِه دروغ ٣ سال تکرار کردى ؟؟!!!
حالا ببینیم یوسف خواه چند دقیقه او جام جهانى بازى میکنه ؟؟!!
خیلى دعا پشت سرت هست خودت هم میدونى یا حق!!!!

حسین جمعه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

همه بلای هایی که سر فوتسال امده تقصیر تاج است

حسین جمعه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

شمسایی اصولی تاج مثلث نابودی فوتسال