کد خبر : 279446
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1403 - 11:20
-

عابدین به کلینیک ایرانیان قم پیوست

عابدین به کلینیک ایرانیان قم پیوست

یک بازیکن جدید راهی قم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، بازیکن تیم فصل اول تیم پالایش نفت بندرعباس به کلینیک ایرانیان قم پیوست.

علی عابدین پس از مذاکره و توافق، به نماینده قم در لیگ برتر پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود جمعه , ۱۶ آذر ۱۴۰۳ - ۹:۳۵

والله کلینیک های ما از نداشتن بودجه واعتبار دارند ورشکسته میشند چقدر بودجه به کلینیک های قم میدند که تیم ورزشی درست میکنند