والله کلینیک های ما از نداشتن بودجه واعتبار دارند ورشکسته میشند چقدر بودجه به کلینیک های قم میدند که تیم ورزشی درست میکنند
عابدین به کلینیک ایرانیان قم پیوست

یک بازیکن جدید راهی قم شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، بازیکن تیم فصل اول تیم پالایش نفت بندرعباس به کلینیک ایرانیان قم پیوست.
علی عابدین پس از مذاکره و توافق، به نماینده قم در لیگ برتر پیوست.

- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱