کد خبر : 281696
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1403 - 16:55
-

عراقی زاده: زمان خوبی تنبیه شدیم/ فاکتورهای قهرمانی را داریم

عراقی زاده: زمان خوبی تنبیه شدیم/ فاکتورهای قهرمانی را داریم

قائم‌مقام گیتی پسند از تیم فوتسال باشگاه حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص دیدار روز گذشته تیم فوتسال این باشگاه و فولاد هرمزگان گفت : بازی خوبی بود و حضور پرشور هواداران بندری به هیجان این بازی افزوده بود.

عراقی زاده گفت : از همکاری باشگاه فولاد هرمزگان و سازمان لیگ فوتسال قدردانی می کنیم.

وی افزود : بازیکنان ما در هفته خوبی و مقابل تیم با کیفیتی تنبیه شدند و می دانند برای حفظ جایگاه خود باید بیشتر تلاش کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه گفت : قهرمانی سال قبل و صدرنشین بودن تیم فوتسال ما نشان از کیفیت بالای کادر و بازیکنانمان دارد و اعضاء هیات مدیره بر این باورند که در ادامه بازیکنان ما قدرت خود را همچون دیگر هفته ها بر رقبای خود دیکته می کنند.

وی گفت : برای قهرمان شدن در لیگ ایران فاکتورهای مختلفی لازمست که یکی از آنها دانش فنی مربی و شخصیت او و حرفه ای بودن بازیکنان است که آن را می توان در تیم فوتسال گیتی پسند به عیان دید.

عراقی زاده در پایان گفت : همانطور که قبلا نیز گفتم این لیگ داوران شجاع می خواهد نه داوران ترسو و این شجاعت را دیروز در کوبل داوری دیدارمان با فولاد هرمزگان دیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر شنبه , ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

دیروز ناجوانمردانه گل دوم را زدید، کل تبم ملی را دور هم جمع کردید، تمام بازی‌ها تو اصفهان واسه تیمهای رقیب حاشیه ایجاد میشه، حداقلش پرتاب بطری
بهتره به اینها هم رسیدگی کرده و جمع و جورش کنید ولی احساس می شه دستور از جنابتان است

علی شنبه , ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

بله عواملی مث تماشاگر فحاش، بطری پرتاب کن در مواقع اضطراری، افراد کنار نیمکت حاشیه ایجاد کن و …

حسین شنبه , ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

بی صبرانه تبریز منتظرتان هستیم، منتها در کمال ادب و نزاکت
بدور از هر گونه شلوغ کاری و فحاشی های قومیتی
همانگونه که علی رغم نتیجه تساوی با کراپ رفتار کردیم
اصفهان تو سالن غیر استاندارد، تیم داوری، ناظرین بازی و حریف را تحت فشار ناجوانمردانه قرار می دهید ولی تبریز مث همیشه مهمان نوازی خواهیم کرد
میدان بازی هم عرصه رقابته، هرچی قوی بود مبارکش باشه

آرش دوشنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۳۷

جالبه مسئولای این مملکت همه عرب زاده هستن