کد خبر : 286238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1403 - 9:24
-

کشاورز: علت اصلی قهرمانی‌های گیتی‌پسند ثبات فنی و مدیریتی است / قهرمانی تقدیم به مردم اصفهان

کشاورز: علت اصلی قهرمانی‌های گیتی‌پسند ثبات فنی و مدیریتی است / قهرمانی تقدیم به مردم اصفهان

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: کسب قهرمانی‌های پیاپی در لیگ‌برتر توسط گیتی‌پسند به‌خاطر حفظ ثبات فنی و مدیریتی باشگاه و تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز پس از اتمام لیگ‌برتر با قهرمانی گیتی‌پسند اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در یک لیگ سخت توانستیم عنوان قهرمانی را برای دومین سال متوالی به‌دست آوریم و دبل کنیم. ضمن احترام به همه تیم‌ها، شایسته کسب مقام قهرمانی بودیم، چرا که خیلی‌خوب لیگ را شروع کردیم، ادامه دادیم و توانستیم با قهرمانی به پایان برسانیم.

وی افزود: قهرمانی در لیگ‌برتر را به هواداران گیتی‌پسند و مردم اصفهان تبریک می‌گویم که پشت‌وپناه تیم ما بودند و از همه آنان ممنونم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درخصوص شرایط تداوم همکاری با این تیم بیان کرد: قرارداد خودم را با گیتی‌پسند تمدید کرده‌ام و به‌مدت یک‌سال دیگر در خدمت این باشگاه هستم. در تلاش هستیم با بازیکنان فعلی‌مان برای تمدید قرارداد به توافق برسیم تا استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و در هر پستی که احساس کردیم ضعف داریم بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

کشاورز خاطرنشان کرد: فعالیت محدودمان در پنجره نقل‌وانتقالات همچون سال گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: قهرمانی خیلی لذت‌بخش است و حق گیتی‌پسند هم قهرمانی بود که امیدوارم ادامه‌دار باشد. یکی از دلایل قهرمانی‌های متعدد گیتی‌پسند حفظ ثبات خوب در بخش فنی و مدیریتی است و لیاقت قهرمانی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره حضور بانوان هوادار در سالن گفت: امروز در سالن محل بازی یکی از بهترین جوهای تاریخ فوتسال اصفهان را شاهد بودیم و علت آن حضور خانواده‌ها درون سالن بود که باعث زیباشدن اتمسفر ورزشگاه شد و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

کشاورز در پایان گفت: این قهرمانی متعلق به مردم اصفهان است و بابت حمایت‌های همیشگی‌شان در سرما و گرما خوشحالم که توانستیم قهرمانی را به آنان هدیه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۹:۵۹

نخیر عزیزم علت اصلی قهرمانیتون فقط و فقط همونی بود که ما از اول فصل گفتیم وقتی مافیای فوتسال (کریمی) تو تیمتون باشه دیگه احتیاج به کار فنی ندارین دیدین که رفیق فابریکش اقای استاندار رو هم برای اهدای جام اورد سالن خدا رحم کنه سال دیگه چی میشه………..