تمدید دو ساله ملیپوش فوتسال پالایش نفت بندرعباس

اولین ملیپوش تاریخ فوتسال بندرعباس با پالایش نفت تمدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین بازیار ملی پوش تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس به مدت دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.
وی فصل گذشته با زدن ۱۰ گل و ۷ پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان تیم پالایش نفت بندرعباس در لیگ برتر فوتسال کشور بود.
محمدحسین بازیار با نظر وحید شمسایی از امروز ( ۱۰ فرودین ) در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور شرکت می کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰