با عباس جعفری هم تمدید کنید ##
سپهر محمدی با پالایش نفت بندرعباس تمدید کرد

دروازهبان پالایش نفت بندرعباس تمدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، دروازبان اسبق تیم ملی و با تجربه تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس برای سومین سال پیاپی در این تیم ماندنی شد.
سپهر محمدی بهترین دروازبان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور برای بار دیگر قرارداد خود را با تیم پالایش نفت بندرعباس تمدید کرد.
محمدی در فصل گذشته با ثبت ۷ کلین شیت بالاتر از سایر گلرها، بهترین دروازبان لیگ شناخته شد.
محمدی با سه دوره حضور در جام جهانی و قهرمانی های متعدد بهمراه تیم ملی در آسیا، یکی از چهره های شاخص فوتسال کشور بحساب می آید.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱