مراد احمدی با پالایش نفت تمدید کرد

ملی پوش تیم فوتسال امید ایران و عقب گیر جوان پالایش نفت بندرعباس دو فصل دیگر با زردپوشان به توافق مالی دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ملی پوش تیم فوتسال امید ایران و عقب گیر جوان پالایش نفت بندرعباس دو فصل دیگر با زردپوشان به توافق مالی دست یافت.امین مراد احمدی عقب گیر تیم پالایش نفت بندرعباس با حضور در دفتر این باشگاه برای دو فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
باشگاه پالایش نفت بندرعباس پیش از این نیز با سپهر محمدی، امیرحسین دهقانی ، علی جوذری ، محمدحسین بازیار و مرتضی فرزانیان بطور رسمی قرارداد دوساله به امضا رساند.
برچسب ها :امین مراداحمدی ، پالایش نفت بندرعباس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰