کد خبر : 299243
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1404 - 11:23
-

مس به دنبال برد پرگل در ساوه

مس به دنبال برد پرگل در ساوه

مس سونگون در هفته سیزدهم به مهمانی شهرداری ساوه می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در یکی از بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر تیم شهرداری ساوه میزبان مس سونگون است.

شهرداری ساوه که تحت هدایت سجاد میراحمدی با مشکلات زیادی روبرو است، در تلاش است در خانه از بحران خارج شود و روند نامطلوب نتایج را متوقف کند. این تیم در شرایط سختی قرار دارد و هر امتیازی برای فرار از وضعیت دشوار جدول حیاتی است.

در سمت مقابل، مس سونگون با سرمربیگری علی افضل، تیمی آماده و مدعی است که با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول، چشم به کاهش فاصله با صدرنشین گیتی پسند دارد. شاگردان افضل در هفته‌های اخیر نمایش‌های قابل قبولی ارائه داده‌اند و با روحیه‌ای بالا وارد این مسابقه می‌شوند تا با کسب امتیازات لازم، نیم فصل را با شرایط مناسبی پشت سر بگذارند.

حضور سینا پرکاس دروازه بان شهرداری ساوه در تیم مس سونگون می تواند مهمترین اتفاق این تقابل باشد.

این بازی از ساعت ۱۶ روز جمعه دوم آبان در سالن امام خمینی ساوه برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.