اقدام ارزشمند مس در تجلیل از مردان بی ادعای جنگ تحمیلی + عکس ها

مس از زحمتکشان جنگ تحمیلی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طی مراسمی در بین دو نیمه بازی دو تیم مس سونگون ورزقان و شهرداری ساوه در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتسال، از سوی باشگاه مس سونگون ورزقان، به پاس قدردانی از تلاشها و خدمات امدادگران استان در طول جنگ رمضان، از «دکتر جودی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و «مهندس جانفشان» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تجلیل بهعمل آمد و هدایایی از سوی باشگاه و سازمان لیگ فوتسال اهدا شد.
همچنین بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون در ابتدای مسابقه، به صورت نمادین با لباس امدادگران هلال احمر و آتشنشانی وارد زمین شدند تا به نوعی، از زحمات و مجاهدتهای آن عزیزان، قدردانی شود.
برچسب ها :مس سونگون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰