کد خبر : 308515
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1405 - 17:51
-

تمدید قرارداد گیتی پسند با کشاورز

تمدید قرارداد گیتی پسند با کشاورز

کشاورز سرمربی گیتی پسند ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، بر اساس اعلام محمدحسین عراقی‌زاده، عضو هیات‌مدیره باشگاه، با تصویب اعضای هیات‌مدیره و مذاکرات انجام‌شده، محمد کشاورز به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل ۱۴۰۵ معرفی گردید.

 کشاورز مربی جوان و موفق گیتی پسند برای یک فصل دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت. 

یک روز پس از سومین قهرمانی پیاپی گیتی پسندی‌ها در لیگ برتر، مدیران باشگاه با این سرمربی برای فصل آینده به توافق رسیدند.

بدین ترتیب کشاورز در لیگ برتر فصل ۱۴۰۵- ۱۴۰۶ نیز سرمربی نماینده اصفهان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۹

خوبه فصل بعدشم دکمه برنجسایی بزنن کشاورز بشه مربی تیم ملی